Permalänk
Medlem

Laggar i skitspel

Hej, Först skulle jag säga att jag har precis blivit medlem här så om jag har skrivit på fel plats så skriv gärna om jag har och vart jag skulle skriva, om det är fel så får ni ursäkta mig.
Jag skulle vilja veta vad felet är på min burk, först så skriver jag vad jag har i min burk.

2.8ghz intel pentium d
2gb ram ddr2 5300
nvidia 8600 gt (den med passiv kylning)
500W Nätaggregat

Nu till mitt problem.

När jag spelar Warhammer Soulstorm / CSS / WoW / Wc3 / FarCry 2 kommer det lagg imellan åt och det börjar verkligen gå mig på nerverna.
Det är inte lite laggigt heller det är enormt.

Vad jag har gjort för att försöka fixa problemet:
Installerat om Windows
Disk Defragmentera
Rensat ifrån virus/spyware osv..
Satt på extra kylning till grafik kortet

Snälla hjälp mig, jag håller på att bli galen :'(

Permalänk
Medlem

Enkelt svar: Din dator är inte tillräckligt bra. Nyare spel som ex. Far Cry 2 kräver mer än din dators prestanda (i alla fall vid någorlunda hög upplösning). Dag att köpa nytt kanske....

Visa signatur

CPU: 2700k@4,5GHz - Mobo: ASUS P8Z77-V PRO - GPU: Palit gtx1060 - Minne: 16gb ram-Skärm Eizo Foris FS2333-BK

Permalänk
Medlem

asså är du helt blåst eller?
titta vad jag skrev igen, jag skrev att det laggar imellanåt och css skulle min dator klara ganska bra eftersom DET HAR FUNGERAT INNAN, fy fan va trött jag blir på idioter som skriver såna idiotiska svar.

läs det jag skrev igen och om du inte har något vettigt och säga så kan du bara avregistrera dig ifrån alla community's som du är registrerad på.

man brukar läsa vad folk har skrivit innan man svarar, det är bara de jag ville komma till

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Babyolja
asså är du helt blåst eller?
titta vad jag skrev igen, jag skrev att det laggar imellanåt och css skulle min dator klara ganska bra eftersom DET HAR FUNGERAT INNAN, fy fan va trött jag blir på idioter som skriver såna idiotiska svar.

läs det jag skrev igen och om du inte har något vettigt och säga så kan du bara avregistrera dig ifrån alla community's som du är registrerad på.

man brukar läsa vad folk har skrivit innan man svarar, det är bara de jag ville komma till

Nu ska vi inte vara otrevliga när han försöker hjälpa dig, och har han läst fel så måste du väll förstå det utan att vara så otrevlig.

"Asså är du blåst eller?" Idiotiskt.

Visa signatur

E7200 @ 3.16Ghz | Antec Three Hundred | Fractal Design Newton 500W | Samsung Spinpoint 320GB | Leadtek GTX 260 896MB | 2x2GB (Tot. 4GB) A-Data DDR2 800Mhz | Gigabyte GA-EP35-DS3 | Windows Vista Ultimate 64-bit |

Permalänk
Medlem

Igentligen vill jag inte svara i såna här trådar där trådskaparen beter sig som en idiot och inte tar åt sig förslag som han faktiskt har frågat om utan istället gnäller och är otrevlig, men jag ska försöka.

Jag hade en liknande dator som dig innan, och jag har spelat WoW sedan det släpptes. När det var nytt, spelet, så hade jag "max fps" osv. Men nu efter mängder av patchar och allt vad det innebär så kräver spelet mer och mer, eftersom det uppdateras hela tiden. Det är faktiskt så att dina grejer börjar bli gamla. förlåt att jag spräcker din verklighetsbubbla, men That's life, deal with it!

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Babyolja
asså är du helt blåst eller?
titta vad jag skrev igen, DET HAR FUNGERAT INNAN, fy fan va trött jag blir på idioter som skriver såna idiotiska svar.

läs det jag skrev igen och om du inte har något vettigt och säga så kan du bara avregistrera dig ifrån alla community's som du är registrerad på.

man brukar läsa vad folk har skrivit innan man svarar, det är bara de jag ville komma till

Edit: Inte värt att sjunka till din nivå.

Permalänk
Hedersmedlem

Vill du ha hjälp så bete dig på ett bättre sätt.

* Tråd låst enl §1 *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.