Permalänk
Medlem

bra nätverkskabel?

I vanliga fall så tar man första bästa kabel som man hittar i någon garderob när man ska göra något.

Men nu ska jag dra kablar i väggarna till nästan alla rummen i villan.

Undrar lite ifall det finns någon "bättre" sort man ska setill att använda för att slippa strul sen, vet inte om de finns så mycket som kan störa men vill ju inte chansa.

Aha, jag la ju givetvis frågan i fel kategori men kan inte radera inlägget för då blir jag bara utloggad.

Visa signatur

e7200, gigabyte gefore9600gt passiv, gigabyte ep35-ds4, 2x2gb corsair budget pc6400, xp pro. corsair 650w,

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Nanananananananananana.....nananananananananana.... BATMAN!

Permalänk
Medlem

några sekunders läsning...
- Diskussionen är från 2006, har det inte hänt något sedan dess?

Visa signatur

e7200, gigabyte gefore9600gt passiv, gigabyte ep35-ds4, 2x2gb corsair budget pc6400, xp pro. corsair 650w,

Permalänk
Medlem

Inte direkt, använd CAT6.

Permalänk
Medlem

Okej, tack.

Komplett hade bara korta kablar. Helst hade jag köpt en rulle och knippsat efter behov.

Vilka butiker har vettiga priser till privatpersoner - som säljer detta?

Visa signatur

e7200, gigabyte gefore9600gt passiv, gigabyte ep35-ds4, 2x2gb corsair budget pc6400, xp pro. corsair 650w,

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vore en skärmad 6a overkill eller värt några kronor mer?

Förvisso nämnde dom inget om skärmade, är det för att det är lösmetrar och att det hänger på kopplingarna sen ifall den kan betraktas som skrämad eller inte?

Visa signatur

e7200, gigabyte gefore9600gt passiv, gigabyte ep35-ds4, 2x2gb corsair budget pc6400, xp pro. corsair 650w,