Varför kan jag inte ladda ner china rising.

Permalänk

Varför kan jag inte ladda ner china rising.

Jag har batltlefield premium men kan inte ladda ner china rising. Varför?

när jag går in på en china rising bana för att så igång nedladdningen så kommer en ruta upp REQUIRES ADDITIONAL EXPANSION PACK och så får man trycka på open in origin och då kommer jag till origin där bf3 bf4 och bf betat ligger men installationen kommer aldrig igång.

Vad ska jag göra?

Permalänk
Medlem

Högerklicka på BF4, sedan klicka på expansionen och installera kanske? Har inte premium så vet inte själv ännu.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

En polare hade typ samma problem igår. Men efter omstart av datorn och tömning av cookies i webläsaren löstes problemet.
Du kan även prova att reparera installationen av BF4.

Är du säker på att du har Premium?
Du råkade inte köpa typ Digital Deluxe med China Rising?

Se även till att du läst in premiumkoden också. Det är en egen cd-nyckel.

Mitt laddade ner automatiskt när det fanns tillgängligt (CR).

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Gick in automatiskt för mig, ingen installations knapp

Permalänk

Visade sig att jag inte har premium utan digital delux, trodde jag hade premium eftersom det stod så inne i menyn men det var bara en reklam. Ok så då har dte inte släppts till mig än då.

Permalänk
Medlem

Tänkte bara skriva ett svar ifall någon annan med liknande problem hittar hit.

Jag kunde inte ladda ner någon expansion genom battlelog.
Jag fick göra det genom att höger klicka på battlefield 4 i origin och klicka på "visa speldetaljer". Sedan scrolla ner till sina expansions och klicka på dem för att ladda ner dem.