Permalänk
Medlem

Gratis gold battlepacks?

Hej!

Igår när jag starade spelet så märkte jag 32 st oöppnade goldpacks. Är det någon bugg eller har flera fått det?
Ligger på lvl 117 o brukar alltid öppna när jag levlar up.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Hej!

Igår när jag starade spelet så märkte jag 32 st oöppnade goldpacks. Är det någon bugg eller har flera fått det?
Ligger på lvl 117 o brukar alltid öppna när jag levlar up.

Kollade nu och jag hade visst 51 stycken, har ingen aning varför.
Känns överdrivet även om det kanske är en premium grej.

MVH

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Medlem

Jag fick också massa goldpacks, men jag fick 38st så tror inte det är en bugg precis men kan inte förstå vad det beror på faktiskt

Visa signatur

i9 9900K 5.0GHz. Asus RTX 2080Ti Dual OC. MSI MPG Z390 GAMING PRO CARBON. Corsair ax 850w gold. Corsair Vengeance Lpx
32GB 3200MHz DDR4 . Samsung 960 EVO M.2 1TB. Cooler Master 690 II.

Permalänk
Medlem

Desto fler service stars man har desto mer battlepacks får man.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Jag fick 21 stycken (har inte premium..)

Visa signatur

7600x | 32GB | RTX 2060S | PSU 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av DAoG:

Hej!

Igår när jag starade spelet så märkte jag 32 st oöppnade goldpacks. Är det någon bugg eller har flera fått det?
Ligger på lvl 117 o brukar alltid öppna när jag levlar up.

du får ett för varje unik servicestar!

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem

Ok, då vet jag
Då är peji mycket bättre än mig hehe.
Äger inte heller premium.

Permalänk
Medlem
Skrivet av linde:

du får ett för varje unik servicestar!

För varje klass servicestar eller även vapen och gamemode?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av DAoG:

Ok, då vet jag
Då är peji mycket bättre än mig hehe.
Äger inte heller premium.

Vilken level man är har inte alltid att göra med hur bra man är skulle jag säga. Utan återspeglar snarare hur mycke tid man lagt ner.

Med detta menar jag inte på något sätt att folk med hög level inte skulle vara bra, utan snarare vill jag mena att det inte alltid är ett rättvist sätt att mäta.

Man har mött många med hög level som inte är bra individuellt och inte heller har någon som häls känsla för lagspel. Utan bara har lagt ner mycke tid för att nå den level dom har.

Jag tycker att rankerna ska baseras på vad man gör för laget, hur laget arbetar tillsammans och inget annat. Lära sig skjuta kan alla göra om man lägger tid på de.

Visa signatur

[Citera för svar!]
Spelmaskin:Mercury S8 / MSI MAG B650 TOMAHAWK / Ryzen 9 7900X / WD Black SN850X 1TB / Montech Titan Gold 1200W / GeForce GTX 1080Ti / G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo / Custom loop / Win 11

Permalänk
Avstängd

haha hade 50st

Permalänk
Skrivet av WillBjorG:

Vilken level man är har inte alltid att göra med hur bra man är skulle jag sägmotståndarna erspeglar snarare hur mycke tid man lagt ner.

Med detta menar jag inte på något sätt att folk med hög level inte skulle vara bra, utan snarare vill jag mena att det inte alltid är ett rättvist sätt att mäta.

Man har mött många med hög level som inte är bra individuellt och inte heller har någon som häls känsla för lagspel. Utan bara har lagt ner mycke tid för att nå den level dom har.

Jag tycker att rankerna ska baseras på vad man gör för laget, hur laget arbetar tillsammans och inget annat. Lära sig skjuta kan alla göra om man lägger tid på de.

Jag vet inte men jag spelar alltid för laget även fast jag oftast springer runt själv. Då kan jag störa motståndar laget rätt så mycket på egen hand.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem

Hade hela 4 stycken! Är i lvl 17 och har enligt battlelog lagt ner ca 38h på spelet under det år som jag har haft det. Och minst tio av de timmarna är säkert på den senaste veckan... XD

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Alla klassers vapen har blivit återställa och desutom alla xp booster dräför får man tillbaka grejerna via battlepacks efter final stand patchen. Idiotiskt sett att göra det enligt mig men men.

Permalänk