Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Battlefield 4 Premium Edition och Battlefield 4 premium medlemsksap. Skillnaden?

Permalänk
SpelClockers

Battlefield 4 Premium Edition och Battlefield 4 premium medlemsksap. Skillnaden?

Hej. precis som rubriken lyder..

Vad är skillnaden mellan Battlefield 4 Premium Edition och Battlefield 4 premium medlemskap?

Tänkte köpa BF 4 och premium på origin stora rea på som dom har just nu...

BF 4 kostar 99 kr
Battlefield 4 Premium Edition kostar 299 kr
BF 4 premium medlemskap kostar 299 kr.

Så vad är skillnaden?

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Premium edition verkar vara grundspelet + Premium, vet att det fanns liknande till BF3 eftersom jag själv köpte det en gång i tiden. Låter ju som en bättre deal än grundspelet för 99 och premium för 299 imo

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Tror inte medlemskapet inkluderar grund spelet medans edition gör det.

Permalänk
SpelClockers

ok, ja för vill ju inte köpa och betala mer om jag liksom får båda spelen billigare.. därför frågar jag innan..

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

ok, ja för vill ju inte köpa och betala mer om jag liksom får båda spelen billigare.. därför frågar jag innan..

Om du vill starta en ny gubbe är det premium edition du ska ha. Då kan du skapa ett nytt origin-konto och börja från level 1.