Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Battlefield 4 slutar svara!

Permalänk
Medlem

Battlefield 4 slutar svara!

Mitt Bf4 slutar svara när jag försöker ändra grafiken. Har senaste drivrutiner.

Mina specs:

Gigabyte 6950 lätt klockad i AMD overdrive.
Intel i5 3560K @ stock
Corsair H80
Asus rampage V gene
Kingston Hyper-X 8 GB @1600 mhz
Samsung EVO 840 250gb
Cooler Master 500W
Windows 7 64 bit

Är dålig när det gäller Battlefield 4, spelar mest bf3 och arma 2.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk

Händer det lika dant i bf3 också eller bara bf4.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunner357:

Händer det lika dant i bf3 också eller bara bf4.

Det är bara bf4 det händer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Ändrar du från lägsta möjliga inställningarna till allra högsta - > ta det i små steg istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleoh:

Ändrar du från lägsta möjliga inställningarna till allra högsta - > ta det i små steg istället.

Det står på auto, ändrar jag high slutar det svara.
Men ska prova det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.