Permalänk
Medlem

Battlefield 4 problem.

Får upp meddelandet "Could not launch game. Please make sure it's installed correctly." och inget jag gör funkar.
Raderade Battlelog plugin i kontrollpanelen men får inte upp alternativet att ladda ner det igen på battlelog så jag laddade ner det manuellt men problem kvarstår.

Satt och spelade, startade steam, readerade loggen i Malware programmet sen går det inte att starta spelet.

Någon som vet vad det kan vara?

EDIT: Har dom senaste grafik drivrutiner.

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Får upp meddelandet "Could not launch game. Please make sure it's installed correctly." och inget jag gör funkar.
Raderade Battlelog plugin i kontrollpanelen men får inte upp alternativet att ladda ner det igen på battlelog så jag laddade ner det manuellt men problem kvarstår.

Satt och spelade, startade steam, readerade loggen i Malware programmet sen går det inte att starta spelet.

Någon som vet vad det kan vara?

EDIT: Har dom senaste grafik drivrutiner.

Du kan alltid testa att reparera spelet via origin.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Du kan alltid testa att reparera spelet via origin.

Installerade om det så det funkar nu.

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk

probleeem

kan nån hjälpa mej!! jag försöker spela battlefield men kn inte öppna sidan eller server sidan... vad kan de bero på? file:///C:/Users/mann%C3%A4/Pictures/FAILS.png

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manneboii:

kan nån hjälpa mej!! jag försöker spela battlefield men kn inte öppna sidan eller server sidan... vad kan de bero på? file:///C:/Users/mann%C3%A4/Pictures/FAILS.png

Har samma problem, sitter just i skrivandes stund och testar olika saker xD

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem

1376997

Verkar vara något problem med deras inlogg idag

Visa signatur

1:an: Intel Core i9-9900KS, ASUS ROG Strix Z390-F GAMING, G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo C, Samsung 970 EVO Plus 1TB, ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC