Priskoll på gtx 560 ti gainward 2gb phantom Sli

Permalänk

Priskoll på gtx 560 ti gainward 2gb phantom Sli

Tja nu är de så att jag tänkte sälja mina grafik kort då jag inte har behov av 2 grafikkort längre, ja har 2st 560 ti 2gb st Va tror ni man kan få för båda dom ? har bara sett 1gb versionerna på blocket. och var kan man hitta köpare ? Har ej varit medlem här tillräckligt längre för att kunna lägga upp annons. tacksam för seriösa svar !

Visa signatur

I7 3770k, 16gb ram, gtx 780 ti

Permalänk
Medlem

500-600kr styck kanske, köpare hittar du på exempelvis blocket.

MVH

Visa signatur

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 3600 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | Sapphire RX 5700 XT Pulse | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk | Corsair MP510 M.2 SSD 1tb

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av dewlizard:

§ 4 Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

§ 5 Anmäl olämpliga inlägg

Medlemmar har möjlighet att anmäla misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren.

Jag är medveten om att detta kan ses som en bumpning i sig, men eftersom ett inlägg från någon annan även raderades idag låter jag det vara så här.

*Bump och §5-regelbrott raderade*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro