Zotac Geforce GTX 970 AMP Extreme 1203/1355MHz 7200MHz 3890:- vs resten, synpunkter uppskattas

Permalänk
Medlem

Zotac Geforce GTX 970 AMP Extreme 1203/1355MHz 7200MHz 3890:- vs resten, synpunkter uppskattas

Vilka mer än jag kommer köpa detta? Samt varför!

Jag köper det för att jag för en gång skull vill testa Zotac.
Kollar man noggrant på bygget del för del hittar man en passion någonstans i korten om att man verkligen vill
få ut så mycket kräm som möjligt ur tandkrämstuben, och även samma sak här.
Man tillåter folk att få tillgång till den absolut bästa möjliga tänkbara teknik med befintlig utrustning.
Kylaren ser verkligen genomtänkt ut in i minsta detalj.

Zotac med deras AMP! serie har gått över alla andra kort i samma krets i många år, och nu vill jag köra ett sånt här.

Någon som har andra åsikter om Zotac/Asus/MSI/Gigabyte ?

Med vänliag hälsningar
Pontus W

Förtydligad rubrik
Visa signatur

Vänligen citera inlägget för ett snabbt svar!
Heltids streamer @ https://go.twitch.tv/Puvvve

MB: Asus Maximus Hero VIII CPU: Intel i7 6700K @ 4.5ghz GFX: Asus GTX 1080Ti OC

Minne: 2x8GB 3000mhz Ballistics Extreme Display: BenQ XL2411T

Mus: Steelseries Rival 300 Black Tngntbord: Qpad MK-85 PRO Headset: Astro A50

Permalänk
Medlem

Blir antingen denna eller ett EVGA 970 SC acx 2.0(när denna kommer ut..)
Zotac e jag intresserad i, för snart kanske datorn flyger iväg i warp-drive ^^(ser ut som något i den stilen hehe)

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Blir antingen denna eller ett EVGA 970 SC acx 2.0(när denna kommer ut..)
Zotac e jag intresserad i, för snart kanske datorn flyger iväg i warp-drive ^^(ser ut som något i den stilen hehe)

Som du säger, den Extreme kylaren är fruktansvärt Sci-Fi sexig! Och jag tror verkligen den utfyller sin funktion.
De andra som skickar med en boost-clocker, ingen är i närheten av värdena på AMP!, och så har det varit på tidigare
modeller från Zotac.

Jag kommer vilja köpa ett sånt här, och sedan gå vidare till två. Jag tror stenhårt på det, sugen på att förbeställa nu direkt faktiskt

Visa signatur

Vänligen citera inlägget för ett snabbt svar!
Heltids streamer @ https://go.twitch.tv/Puvvve

MB: Asus Maximus Hero VIII CPU: Intel i7 6700K @ 4.5ghz GFX: Asus GTX 1080Ti OC

Minne: 2x8GB 3000mhz Ballistics Extreme Display: BenQ XL2411T

Mus: Steelseries Rival 300 Black Tngntbord: Qpad MK-85 PRO Headset: Astro A50

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Blir antingen denna eller ett EVGA 970 SC acx 2.0(när denna kommer ut..)
Zotac e jag intresserad i, för snart kanske datorn flyger iväg i warp-drive ^^(ser ut som något i den stilen hehe)

Vet du om acx 2.0 fungerar bra? Hade bestämt att mitt nästa kort skulle vara evga, men har läst så mycket skit om deras 970
Massa som har problem med hög ljudnivå eller spoltjut.

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |