vart kan jag köpa handledsstöd till k90

Permalänk
Medlem

vart kan jag köpa handledsstöd till k90

Hej
Som det står i rubriken. Vart köper jag fps handledsstöd till k90?
(CH-8970013)
Hittar det inte hos någon åf i Sverige och på Corsair sida går det inte att handla från Sverige verkar det som.
Mvh magnus

Permalänk

Är faktiskt inte så farligt svårt att tillverka ett själv, här finns lite tips. Min kompis gjorde ett på slöjden, tog inte lång tid.

Vet tyvärr inte var det finns original, men kika runt lite på amazon och ebay så kanske du hittar ett

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Skrivet av mtk_79:

Hej
Som det står i rubriken. Vart köper jag fps handledsstöd till k90?
(CH-8970013)
Hittar det inte hos någon åf i Sverige och på Corsair sida går det inte att handla från Sverige verkar det som.
Mvh magnus

Maila Corsair och fråga. Tillverkare brukar kunna lösa det mesta för goodwill.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av apelipell:

Maila Corsair och fråga. Tillverkare brukar kunna lösa det mesta för goodwill.

Det är därför jag skriver i Corsairs underforum
Men tack iaf

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av mtk_79:

Hej
Som det står i rubriken. Vart köper jag fps handledsstöd till k90?
(CH-8970013)
Hittar det inte hos någon åf i Sverige och på Corsair sida går det inte att handla från Sverige verkar det som.
Mvh magnus

Hej Magnus,

Registrera dig på våran support/RMA-sida och skapa en ticket där och förklara ditt ärende så ska det nog gå att lösa.

http://corsair.force.com/

Permalänk
Medlem

mtk_79 Hur löste du de jag vill nämligen hitta Corsair FPS Backlit Key Caps, Keycap Puller, and Palm Rest CH-8970013 Själv, för mitt K95.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Busko:

mtk_79 Hur löste du de jag vill nämligen hitta Corsair FPS Backlit Key Caps, Keycap Puller, and Palm Rest CH-8970013 Själv, för mitt K95.

Registrera dig på Corsairs support/RMA-sida och skapa en ticket där och förklara ditt ärende så ska det nog gå att lösa.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Busko:

mtk_79 Hur löste du de jag vill nämligen hitta Corsair FPS Backlit Key Caps, Keycap Puller, and Palm Rest CH-8970013 Själv, för mitt K95.

Skrivet av Puttefnasket:

Registrera dig på Corsairs support/RMA-sida och skapa en ticket där och förklara ditt ärende så ska det nog gå att lösa.

Det brukar fungera bra ja.

Permalänk
Medlem

Så jag har pratat heldel med supporten nu men de ser ut som man kan bara köpa den från USA om man selectar Global som land. Men då kostar frakten lika mycket som själva produkten och man kan inte köpa den från England efter som man inte kan ändra land i shipping address >_< Varför har inte Komplett eller någon annan butike detta.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Busko:

Så jag har pratat heldel med supporten nu men de ser ut som man kan bara köpa den från USA om man selectar Global som land. Men då kostar frakten lika mycket som själva produkten och man kan inte köpa den från England efter som man inte kan ändra land i shipping address >_< Varför har inte Komplett eller någon annan butike detta.

Frakten brukar ligga på 15$ vilket är runt 100kr, för att vara från USA så är inte de så farligt ändå.