Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Söker svenska tjejer till klan CS:GO!

Permalänk
Medlem

Söker svenska tjejer till klan CS:GO!

Hej!

Jag söker 4 stycken tjejer till en klan på Counter Strike Global Offensive, det spelar ingen roll vilken rank du är (om du är silver rank, ännu bättre) Du behöver inte ha spelat länge (då jag själv inte har spelat länge). Och du behöver absolut inte känna att du är för dålig eller tveka på dig själv. Denna klan kommer isåfall vara tiill för att växa tillsammans, stötta varandra och bli grymma tillsammans!

* Du bör vara trevlig, glad och kan samarbeta.
* Du bör vara intresserad av att spela, väldigt mycket.
* Du bör kunna spela väldigt ofta.
* Du bör vara över 18.

Om du känner dig intresserad eller du vet någon tjej som skulle vara intresserad och upplever kraven, tveka inte att höra av er!! Hoppas det finns någon intresserad!

Steam: http://steamcommunity.com/id/goshoo
Mail: emmha@live.com

Permalänk
Medlem

Tror inte att det är så många girls här på swec. Försök att bli nästa GIP - girls in pyjamas

Visa signatur

I5-4460, R9:280X OC, B600W, 8gb HyperX och 120gb SSD/500GB WDBLUE

X5460@3.8ghz, GTX660, CMb600W, 4gb ddr2, XFX nForce 780i sli

Permalänk
Medlem
Skrivet av phixip:

Tror inte att det är så många girls här på swec. Försök att bli nästa GIP - girls in pyjamas

Dom är fler än man kan tro... Så man vet aldrig.
Fy skam den som ger sig!

Lycka till Emma!

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av phixip:

Tror inte att det är så många girls här på swec. Försök att bli nästa GIP - girls in pyjamas

Tvärtom tror jag det finns ganska många kvinnor på Sweclockers. Varför skulle det inte finnas det? Flera speltitlar har ju påvisat 20%+ kvinnliga spelare. Varför skulle inte dessa kunnat hitta till Sweclockers trevliga forum? Aja, nu gick jag lite offtopic men lycka till med jakten Gosho! Spel blir alltid trevligare med gott umgänge! (Var ju nästan en bump detta!)

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Jag är då inte den som ger mig tack så mycket!

Permalänk

Hör med Flashback och Fragbite istället eller inte svenska CS grupper på Facebook, garanterat större lycka än vad du finner här.

Skulle inte ha något emot med lite mer mångfald här på Sweclockers

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kärlekstrollet:

Hör med Flashback och Fragbite istället eller inte svenska CS grupper på Facebook, garanterat större lycka än vad du finner här.

Skulle inte ha något emot med lite mer mångfald här på Sweclockers

tryck ner grenen igen nu, Kärlekstrollet

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd

Jag ska prata med flickvännen och se om hon är intresserad, hon spelar rätt mycket. Hon spelar inte så mycket CS, men det går alltid att ändra på och hon har ganska stor vana med andra FPS-spel så.

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14

Permalänk
Skrivet av morxy49:

tryck ner grenen igen nu, Kärlekstrollet

Aldrig! Fast jo... eller... NEJ!

Fast fortfarande, alternativen jag listade är att rekommendera.

Visa signatur

Spelburk: R7 5700X | 5700 XT | 32GB RAM | MSI B350M PRO-VDH

Permalänk
Medlem
Skrivet av sam_Q:

Jag ska prata med flickvännen och se om hon är intresserad, hon spelar rätt mycket. Hon spelar inte så mycket CS, men det går alltid att ändra på och hon har ganska stor vana med andra FPS-spel så.

Det uppskattas väldigt mycket! Håller tummarna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sam_Q:

Jag ska prata med flickvännen och se om hon är intresserad, hon spelar rätt mycket. Hon spelar inte så mycket CS, men det går alltid att ändra på och hon har ganska stor vana med andra FPS-spel så.

lyckligt lottad

Visa signatur

I5-4460, R9:280X OC, B600W, 8gb HyperX och 120gb SSD/500GB WDBLUE

X5460@3.8ghz, GTX660, CMb600W, 4gb ddr2, XFX nForce 780i sli

Permalänk
Medlem
Skrivet av phixip:

lyckligt lottad

Jag är helt överlycklig över att min sambo hatar spel. Då kan man ju få lite egen kvalitets tid istället för att lira med henne som jag ändå gör allt annat med.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Hur har de gått för dig ?

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem

Tjej här!!

Som söker klan. Började spela CSGO förra söndagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jejjaan:

Som söker klan. Började spela CSGO förra söndagen.

Starta en egen tråd istället för att väcka denna då den var ganska oaktiv Men du kanske ska köra lite mer fritt innan du ger dig på att gå med i en klan. Bara min egna värdering Men du kanske har spelat andra fps spel innan?

Visa signatur

I5-4460, R9:280X OC, B600W, 8gb HyperX och 120gb SSD/500GB WDBLUE

X5460@3.8ghz, GTX660, CMb600W, 4gb ddr2, XFX nForce 780i sli