Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Problem med fullscreen på bl.a. YouTube - Visas på fel skärm

Permalänk

Problem med fullscreen på bl.a. YouTube - Visas på fel skärm

Hej! Jag kör för tillfället med 3st skärmar, en 1920x1080 och 2st 1280x1024 på vardera sida av widescreenen. Jag använder inte Eyefinity eller dylikt för dem, utan har dem bara som extended desktops. Problemet är att jag på sistone har problem med att kolla på youtube eller andra mediaspelare online i fullscreen. Till exempel HTML5-Player. När jag klickar på fullscreensikonen och har webbläsarfönstret i mittenskärmen så hamnar bilden först i den högra 4:3-skärmen. När jag tar bort fullscreenen och lägger den i mittenskärmen igen så hamnar det i den vänstra 4:3-skärmen. Tredje gången så hamnar den som den ska vara i mittenskärmen.

Jag undrar hur jag ska bli av med detta onödiga hoppande mellan skärmarna? Det har varit så ett tag och det börjar gå mig på nerverna...

Tack på förhand!
//FoolishBalloon

Visa signatur

Amd Radeon HD 6990 4gb, Intel Core i5-3570k, Corsair Vengeance 2x8gb 1600MHz, ASUS P8Z77-V Deluxe, Cooler Master Sniper Storm (Chassi), 3st skitgamla 19"-skärmar, fungerar hyffsat i Eyefinity, 1x BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Inga bra gissningar i alla fall.
Vet inte ens vad du har för webbläsare.

Avinstallera det du misstänker eller har problem med. Leta sen upp och ta bort kvarlämnade mappar. Installera sakerna sen igen. Börja med webbläsaren och Flash men drivrutiner kan också vara en ide att göra något åt. Underlättar om du innan laddar ned det som ska in efteråt så att du slipper stressa efteråt.

Man gör så här med olika fel i Windows för att om man bara uppdaterar / installerar ovanpå den gamla så blir felet kvar i nån mapp eller nått. Dock så är det inte alltid så lätt att få bort allt de gamla beroende på vad i Windows som var orsaken.

Permalänk
Medlem

Vilken är din "primära" skärm?

Permalänk
Skrivet av mattoys:

Vilken är din "primära" skärm?

24", den med widescreen.

Visa signatur

Amd Radeon HD 6990 4gb, Intel Core i5-3570k, Corsair Vengeance 2x8gb 1600MHz, ASUS P8Z77-V Deluxe, Cooler Master Sniper Storm (Chassi), 3st skitgamla 19"-skärmar, fungerar hyffsat i Eyefinity, 1x BenQ XL2420T