betala spotify unlimited via sms?

Permalänk
Medlem

betala spotify unlimited via sms?

nu har jag hört att spotify går att betala via telefonen i sverige, men har ingen aning hur. letat lite på hemsidan men inte hittat. är det åldergräns? eller måste man ha paypal?

orkar inte ha bara 10 timmar .__.

tacksam för svar.

Visa signatur

Pluggar Level Design inom spelutveckling.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

tack jag har testat det, grejen är att jag har comviq och inte telia plus att jag inte kan ha spotify på min mobil därför vill jag bara ha unlimited och vad jag kunde se så var det där för premium.

Visa signatur

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Enklast är väll att gå till Pressbyrån, där går det att handla Spotify Premium.

EDIT: Borde gå att köpa Unlimited där också.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wiloh:

tack jag har testat det, grejen är att jag har comviq och inte telia plus att jag inte kan ha spotify på min mobil därför vill jag bara ha unlimited och vad jag kunde se så var det där för premium.

Sno morsans Visa kort bara

Visa signatur

Primum non nocere

Permalänk
Medlem

Annars så finns ju alternativet för den som orkar masa sig ut ur stugan, att gå till t.ex. Pressbyrån eller dylikt och köpa där. Samma priser (hoppas jag f*n XD) och verkar även vara möjligt att köpa i t.ex. tre månaders perioder och kanske sex om det finns, vilket man inte kan på sidan förrän första köpet.

Det jag skrev ska stämma till 100%, i alla fall om man ska tro på reklamen som dyker upp si sådär var halva låt och pågår i femtioelva minuter. Dags att masa sig till Pressbyrån tror jag (:

EDIT: ToJa92 hann före, men om jag får säga det själv så var mitt inlägg mycket bättre ^^

Permalänk
Medlem

skulle om jag hade velat lägga ner pengar på det, för jag kom på en smart lösning, jag laddar min mobil med 200kr på comviq.se, använder bara gratis sms i en månad och har sedan 200kr kvar på mobilen som jag inte använder. tänkte då köpa unlimited med dom pengarna men det verkar ju inte gå :/

hoppas dom lägger till detta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av borgona:

Annars så finns ju alternativet för den som orkar masa sig ut ur stugan, att gå till t.ex. Pressbyrån eller dylikt och köpa där. Samma priser (hoppas jag f*n XD) och verkar även vara möjligt att köpa i t.ex. tre månaders perioder och kanske sex om det finns, vilket man inte kan på sidan förrän första köpet.

Det jag skrev ska stämma till 100%, i alla fall om man ska tro på reklamen som dyker upp si sådär var halva låt och pågår i femtioelva minuter. Dags att masa sig till Pressbyrån tror jag (:

EDIT: ToJa92 hann före, men om jag får säga det själv så var mitt inlägg mycket bättre ^^

Kostar 5 kronor extra

Permalänk
Medlem
Skrivet av wiloh:

skulle om jag hade velat lägga ner pengar på det, för jag kom på en smart lösning, jag laddar min mobil med 200kr på comviq.se, använder bara gratis sms i en månad och har sedan 200kr kvar på mobilen som jag inte använder. tänkte då köpa unlimited med dom pengarna men det verkar ju inte gå :/

hoppas dom lägger till detta.

Tror inte det funkar till betal sms :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

Kostar 5 kronor extra

Pressbyrån, du store tid -.-'

EDIT: Fasiken vad patetiskt... Ska man gå dit och hosta upp 54 eller 104 kr? Vilket skämt! Notera att det tog ett tag att kalkylera detta ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av borgona:

Pressbyrån, du store tid -.-'

EDIT: Fasiken vad patetiskt... Ska man gå dit och hosta upp 54 eller 104 kr? Vilket skämt! Notera att det tog ett tag att kalkylera detta ^^

HAHA, Pressbyrån ska ju tjäna sin lilla del även fast dom bara har tjänsten för att få in folk i butiken

Permalänk
Medlem

Mjo du kan ju köpa Spotify via sms, www.Smsspotify.se eller www.spotifysms.se

Permalänk
Avstängd

"billigt" lol
Nice profit dock om massa idioter betalar det ;>

Permalänk
Medlem

Smsspotify.se har nu kommit ut med version 2

Permalänk
Medlem

61:- påslag för ett premium? Vilka betalar dessa ockerpriser?

Permalänk
Skrivet av hamre:

61:- påslag för ett premium? Vilka betalar dessa ockerpriser?

Någon måste då göra det annars hade de knappast haft tjänsten.

Förmodligen minder/underåriga personer utan tillgång till visa/paypal.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Avstängd

Dra upp en gräsligt ful hemsida, fixa sms tjänst för inga pengar alls, låt pengarna rulla in ifrån idiotiska människor, profit.
Föresten den där Extra-C i tråden har ju säkert något med hemsidan att göra
2 posts, bägge här, reggade för just denna tråden.

looooool.
Värsta påslaget jag sett på länge, löjligt.