IE9, det går inte att installera youtube & google sök acceleration?

Permalänk

IE9, det går inte att installera youtube & google sök acceleration?

formaterade datorn precis, och försöker installera accelerationer utan lycka.

klickar på verktyg --> hantera tillägg --> accelerationer --> hitta fler accelerationer... --> sedan kommer jag till en sida där inget finns

vad är det som händer?

Permalänk

Vad som händer är att IE9 suger.

Visa signatur

CPU: 3900X | Moderkort: Aorus X570 Ultra | RAM: TridentZ F4-3600C16D-16GTZR | GPU: RTX 2070 Super | Lagring: 970 EVO Plus 1TB + 3TB WD Green EZRX + 4TB Seagate Barracuda | PSU: RM750X v2 | Chassi: Design R6 | Skärm: AOC CQ27G2U | Tangentbord: Varmilo VA109 Moonlight MX Blue | Mus: Razer Deathadder

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av jocke92:

det är den sidan jag menar

syns ingenting för mig? kan du se accelerationer att välja mellan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naked-Snake:

det är den sidan jag menar

syns ingenting för mig? kan du se accelerationer att välja mellan?

Jag kan välja att installera sökmotorn Google. Vilket även fungerar som accelerator

Permalänk
Skrivet av jocke92:

Jag kan välja att installera sökmotorn Google. Vilket även fungerar som accelerator

konstigt, så här ser det ut för mig

hur ser det ut för dig?

Permalänk
Medlem

Så här ser det ut för mig. Har inte konfat något speciellt då jag bara använder den som andra browser på datorn. (testat på två datorer)

Permalänk
Skrivet av jocke92:

Så här ser det ut för mig. Har inte konfat något speciellt då jag bara använder den som andra browser på datorn. (testat på två datorer)
http://forumbilder.se/images/31201272943PMe363.jpg

alltså, skulle du kunna visa första sidan?

google dyker väl inte upp direkt utan du måste klicka dig fram...

och kan du hitta youtube acceleration?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naked-Snake:

alltså, skulle du kunna visa första sidan?

google dyker väl inte upp direkt utan du måste klicka dig fram...

och kan du hitta youtube acceleration?

http://www.iegallery.com/se-SE/addons?callback=true&featurety...

ja jag ser ett för youtube

Permalänk

men vafan, varför ser jag inget? kan ngn hjälpa mig?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Naked-Snake:

men vafan, varför ser jag inget? kan ngn hjälpa mig?

Om du googlar "Chrome" och trycker på den stora knappen med texten "download" och sen "installera", så kommer alla dina problem försvinna.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Newklear:

Om du googlar "Chrome" och trycker på den stora knappen med texten "download" och sen "installera", så kommer alla dina problem försvinna.

man kan inte ens duplikera flik via tangentbordet på chrome...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naked-Snake:

man kan inte ens duplikera flik via tangentbordet på chrome...

Varför ska du ha en till flik av samma sida?

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk

löste problemet genom att inaktivera kompatibilitetsvyen

lås tråd...

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om du har problem med själva IE9 eftersom det går fina fisken att installera det du vill ha.

Plockar upp IE9 för att se om det fungerar. Vilket det gör. Använder Mozilla firefox aurora(14.0a2) som standard

Sedan är jag varken något fan av google eller IE. Söker med BING istället. Tycker det ger ändå samma resultat över det man söker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naked-Snake:

man kan inte ens duplikera flik via tangentbordet på chrome...

Så det är anledning nog för att istället ha en ful, dålig, långsam och (fyll i fler saker som suger med IE här) webbläsare?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Naked-Snake:

man kan inte ens duplikera flik via tangentbordet på chrome...

Det går hur snabbt som helst att göra... alt + D, alt + enter

Det finns ingen anledning att sitta kvar i uråldriga IE längre

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.