Kan inte installera Adobe Reader

Permalänk
Medlem

Kan inte installera Adobe Reader

Av någon anledning var Adobe Reader avinstallerat på min dator. När jag provar att installera om det får jag följande meddelande:

Vad menas med detta?

"En produkt med bättre funktion...". Vad skulle det vara för program? Jag vill ju ha Adobe Reader, och inget annat.

Har tills vidare tvingats installera något som heter SumatraPDF bara för att kunna kolla in PDF över huvudtaget, men tycker att det är bekvämare att ha Adobe Reader exempelvis om man surfar runt och besöker någon sida som visar PDF eller om man vill klicka direkt på en PDF-fil. Med SumatraPDF så måste man först öppna programmet och sedan öppna PDF-filen.

Underligt felmeddelande måste jag säga. Har ju i alla tider använt, uppdaterat, laddat ned Adobe Reader utan problem.

Permalänk
Medlem

Det bästa PDF programmet som jag använt under alla åren heter foxit reader, jag är säker på att även du kommer att bli väldigt nöjd med det
http://www.foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader/

Permalänk
Medlem

Förresten angående ditt problem så avinstalleras inte ett program bara av sig självt, har fler personer tillgång till din dator? När scannade du efter malware och virus senast, vilka program använder du för att göra detta?

Permalänk
Medlem

Är det så att Adobe Acrobat är installerat?