Ljudkort har slutat att fungera efter uppdatering

Permalänk

Ljudkort har slutat att fungera efter uppdatering

Jag installerade dom senaste uppdateringarna till Windows 8.1 idag. Då fanns det en valfri uppdatering av ljudkortet som jag valde. Det står att installationen blev lyckad men allt ljud försvann. Berätta vad ni behöver veta för att kunna hjälpa mig.
Så här står det när jag försöker står det när jag försöker starta Cities Skylines.

FMOD failed to initialize ... A call to a standard soundcard driver failed, which could possibly mean a bug in the driver or resources were missing or exhausted.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R5 | Processor: Intel i7 4790K | Kylning: Cooler Master Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz | Grafikkort: EVGA GeForce GTX 980 4GB SC | Nätaggregat: EVGA Supernova G2 850W | HDD: 2TB WD Black | Moderkort: ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 |

Permalänk

Jag återställde drivrutinerna till dom gamla och nu funkar ljudet

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R5 | Processor: Intel i7 4790K | Kylning: Cooler Master Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz | Grafikkort: EVGA GeForce GTX 980 4GB SC | Nätaggregat: EVGA Supernova G2 850W | HDD: 2TB WD Black | Moderkort: ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 |

Permalänk
Inaktiv