Verktyg Visningsval
2012-12-09, 17:39   #1

Jesperu97

Medlem

Plats: Västerås

Registrerad: nov 2011

Ett bra headset

Tjenare SweClockare!

Mitt headset har gått sönder och jag vill köpa ett nytt med rabattkoden jag fick från cdon expo. Då jag är en fattig student och inte har så bra koll på headset så undrar jag om detta är bra?

http://cdon.se/hemelektronik/headset...gn=prisjakt_se

Jag kommer mest att använda headsetet till att spela och prata med polare genom skype. Det kan hända att jag även lyssnar på lite musik ibland.

Finns det något bättre och mer prisvärda? Jag kan tänka mig att gå upp till runt 500kr som max, efter 25% rabattkoden, enda kravet är att den finns på cdon.

-Göran Persson, Inför den socialdemokratiska riksdagsgruppen, 2 oktober 1999.
Jesperu97 är inte uppkopplad
2012-12-09, 17:41   #2

Sheik Yerbouti

Medlem

Sheik Yerboutis avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: sep 2011

Kan tipsa att du köper hörlurar + mic, mycket bättre ljud för pengarna.
2012-12-09, 17:51   #3

Jesperu97

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Sheik Yerbouti Visa inlägg
Kan tipsa att du köper hörlurar + mic, mycket bättre ljud för pengarna.
Något förslag? Föredrar att ha det i ett och samma headset då det blir enklare för mig då jag inte har så mycket utrymme att ha micen på.

2012-12-09, 17:52   #4

Sheik Yerbouti

Medlem

Sheik Yerboutis avatar

Plats: Stockholm

Registrerad: sep 2011

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Jesperu97 Visa inlägg
Något förslag? Föredrar att ha det i ett och samma headset då det blir enklare för mig då jag inte har så mycket utrymme att ha micen på.
Denna rekommenderar många: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=127878

AKG K518 är rätt bra för priset.
2012-12-09, 17:59   #5

Lexius

Medlem

Lexiuss avatar

Plats: Göteborg

Registrerad: dec 2011

Creative tactic 3d rage kom just till sverige .