Permalänk
Avstängd

BF3 Punkbuster

Tjena nu får det vara nog kan inte spela 1 min utan att bli kickad pb

Med mitt 560ti blev det int så här

men nu med mitt 580 har jag fått denna problem på köpet med mitt förra graffe så gjorde jag en uppdatering av pb då fixades det sig att spelet frös

med mitt nya så funkar det ej har gammla pb mappen kvar ska prova byta ut får se om det blir bättre +jag har läst i andra trådar om detta men ingen har en vettig lösning har provat alla

Permalänk
Medlem
Skrivet av tunka:

Tjena nu får det vara nog kan inte spela 1 min utan att bli kickad pb

Med mitt 560ti blev det int så här

men nu med mitt 580 har jag fått denna problem på köpet med mitt förra graffe så gjorde jag en uppdatering av pb då fixades det sig att spelet frös

med mitt nya så funkar det ej har gammla pb mappen kvar ska prova byta ut får se om det blir bättre +jag har läst i andra trådar om detta men ingen har en vettig lösning har provat alla

Har lite svårt att förstå vad du skrivit/vad du frågar, har du testat med det gamla kortet igen?
Har aldrig hört att PB kickar folk för endast hårdvara.

Permalänk
Medlem

Har du överklockat kortet?

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Avstängd

fabrik överklockat

Permalänk
Medlem
Skrivet av tunka:

fabrik överklockat

Okej, kom på att överklockning inte har något med pb att göra.

Kanske är Upnp som krånglar?

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Avstängd

this pb server requires (a1386 c2.292) - error loading pbcl här är problemet ?????

Permalänk
Medlem
Skrivet av tunka:

this pb server requires (a1386 c2.292) - error loading pbcl här är problemet ?????

Testa att installera om bf3 helt och hållet.

Alternativt följa denna länk:http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Avstängd

Har provat båda

har nytt graffe nu det kan fan inte varar det