Dell vostro v130 Drivrutiner uppdatera?

Permalänk
Medlem

Dell vostro v130 Drivrutiner uppdatera?

Hejsan! Ladda ner driverscaner och den säger att jag har massa gammla drivers och ska uppdatera men måste betala för att använda den. Så nu undrar jag om jag kan ladda ner drivers till den på något annat ställe? typ som Dells webbsida? stod att min cpus drivers va sen 2008 eller så...

hjälp tack!

ps: alldrig uppdaterat drivers förut
//tazk

Permalänk
Avstängd

Provat "Dell vostro v130 drivers" i google ? Gav mig nämligen en jävla massa hits.
Gratis pro-tip: det är en av dem första...

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk

Hej tazk

Vi anbefaler altid at du henter drivers til dit system på vores hjemmeside, for at sikre, at de er kompatible med din konfiguration. Du finder de seneste drivers her: http://dell.to/GDqTUW

Indtast blot servicetag, og siden finder automatisk de relevante drivers til præcis din maskine.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.