Förslag till "Mina Trådar" fliken

Permalänk
Medlem

Förslag till "Mina Trådar" fliken

Det vore extremt skönt om man kunde välja att ta bort någon tråd som man inte längre är intresserad av från den listan, alternativt flytta ner den. Jag förstår att den fungerar efter "senast uppdaterade tråd som du varit aktiv i" men det händer ofta att man inte längre är intresserad av en tråd trots att den fortsätter att uppdateras hela tiden.

Kanske redan finns någon funktion som jag missat helt?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Det vore extremt skönt om man kunde välja att ta bort någon tråd som man inte längre är intresserad av från den listan, alternativt flytta ner den. Jag förstår att den fungerar efter "senast uppdaterade tråd som du varit aktiv i" men det händer ofta att man inte längre är intresserad av en tråd trots att den fortsätter att uppdateras hela tiden.

Kanske redan finns någon funktion som jag missat helt?

Det går tyvärr inte än, men "mina trådar" och bevakningar har blivit omgjorda i nästa version av siten och det kommer fungera där.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Det går tyvärr inte än, men "mina trådar" och bevakningar har blivit omgjorda i nästa version av siten och det kommer fungera där.

Kul att höra. Ser fram emot det. Hur långt fram i tiden ligger den nya versionen på ett ungefär?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Kul att höra. Ser fram emot det. Hur långt fram i tiden ligger den nya versionen på ett ungefär?

Det vet vi inte riktigt än, men vi kommer givetvis säga till när det börjar bli dags för testning och utrullning.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015