Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

EVGA Supernova 850 g2 sleeving

Permalänk
Medlem

EVGA Supernova 850 g2 sleeving

Heej alla Sweclockers! Beställde precis ett supernova g2 för jag tyckte det verkade vara ett riktigt bra nätaggregat och för att jag eventuellt ska köra sli i framtiden. Men till frågan, vet någon av er var någonstans man kan få tag i sleevade kablar till detta nätaggregatet? Eller är de medföljande platta nog, för jag vill gäran få till en snygg och ren kabeldragning så tänkte att det blir enklare med sleevade kablar!
Mvh Martin

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

http://www.evga.com/Products/ProductList.aspx?type=10&family=...)

Vet inte om någon svensk återförsäljare har dem dock, så blir antagligen att beställa direkt från EVGA.

Visa signatur

Alltid lättare om du citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFalk:

http://www.evga.com/Products/ProductList.aspx?type=10&family=...)

Vet inte om någon svensk återförsäljare har dem dock, så blir antagligen att beställa direkt från EVGA.

Misstänker det med :/ Nätaggregatet är ju ganska nytt här i Sverige vad jag förstår så det kanske kommer om ett tag! Det verkar sjukt bra för övrigt!

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av NatureBoyyy:

Misstänker det med :/ Nätaggregatet är ju ganska nytt här i Sverige vad jag förstår så det kanske kommer om ett tag! Det verkar sjukt bra för övrigt!

Du får läsa på jonnyguru.com, senaste recensionen.. Så här sammanfattas det:

"Buy one. Do I really need to say anything else at this point? Once again, EVGA has something awesome here the competition can't seem to touch price wise. Performance? There are better units, yes. Not very many, but they exist. The real story here is how EVGA keeps managing to offer this kind of performance and still be more affordable than nearly everything else out there, and they have pretty much found perhaps the only OEM on Earth capable of doing it for them. It's got to be real nice being EVGA right now."

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av lacrits:

Du får läsa på jonnyguru.com, senaste recensionen.. Så här sammanfattas det:

"Buy one. Do I really need to say anything else at this point? Once again, EVGA has something awesome here the competition can't seem to touch price wise. Performance? There are better units, yes. Not very many, but they exist. The real story here is how EVGA keeps managing to offer this kind of performance and still be more affordable than nearly everything else out there, and they have pretty much found perhaps the only OEM on Earth capable of doing it for them. It's got to be real nice being EVGA right now."

Skickades från m.sweclockers.com

Jepp läste den recensionen. Med tanke på prissättningen förstår jag inte ens hur vissa människor funderar på corsairs RM serie istället?!?!? 999kr för 750 watt med den plattformen och 10 års garanti från EVGA, bara det är ju en anledning att köpa nätaggregatet. Längtar till mitt 850 kommer 1249 kr tycker jag är ett underbart pris med tanke på vad man får!

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2