BF4 Video Funny Moments!! :)

Permalänk

BF4 Video Funny Moments!! :)

***bort/mod***

§3.4/§9
Permalänk
Medlem

Såg en minut.
Det var inte kul.
Skulle vara mindre olidligt utan tuggummiljud.

Permalänk
Medlem

Hej

Detta är kanske roligt för er i kompiskretsen, men för oss andra ser det endast ut som en standard gamingsession där man skojspelar i public. Humorn saknas för oss som inte är med i erat kompisgäng.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Medlem

Jag förstod inte var som skulle vara det roliga?`Nu tittade jag iofs bara 2 minuter men på den tiden tyckte jag inte att det var nåt som var speciellt "roligt"

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Inte för att vara elak, det var lite spännande som att kolla när färg torkar...

Visa signatur

Main : AMD Ryzen 5900X @ 4.55 | NZXT Kraken X73 | 32 GB DDR4 Gskill 3600mhz @ 3800 CL16 | Asus ROG STRIX B550-A GAMING | Sapphire Radeon 7900 XT nitro+ | Samsung 970 evo 1TB | Windows 10 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO | Corsair RM 750 | AOC cu34g2x + Dell u3415w / 1st 24"
Htpc / server : Intel G3258 | Nvidia GTX 670 | 12 GB | 6TB lagring | Fractal design Node 804 | Win 10+Kodi

Permalänk
Medlem

Det känns som att det är för mycket internt hos er i kompisgänget och att ni försöker för hårt att vara roliga. Blir bara drygt att kolla på enligt mig.

Permalänk

BF4 Video Funny Moments!!

***bort/mod***

§3.4/§9
Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade och låsta*

Observera att vi, av rättviseskäl, inte tillåter korspostning. Dessutom saknar tråden diskussionsvärde och fungerar endast som marknadsföring av YT-kanal.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.
§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.
§ 9 Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...