Ersättare till Sonys vertical in-ear-hörlurar

Permalänk
Medlem

Ersättare till Sonys vertical in-ear-hörlurar

Jag nyttjar sdan många år Sonys vertikala in-ear lurar med bygel för mitt musiklyssnande. Små, läta och portabla lurar. Mina öron har aldrig varit riktigt vän med "vanliga" in-ear hörlurar, då de ständigt åker ur, och jag gillar inte riktigt känslan att köra in en hörlur i princip in till trumhinnan.

Nu har ett av mina par gått sönder så jag tänkte jag skulle beställa hem ett par stycken för att ha på lager. Döm om min förvåning när jag ser på ebay att priserna (som brukar ligga på runt 10$) ligger på 30$ och uppåt (ända uppemot 100$). Jag antar att det är för att de slutat tillverkas.

Jag söker nu med ljus och lykta efter ett par liknande lurar. Sonys ser ut som på bilden nedan:

Någon som har något tips på liknande hörlurar?

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus Z170 Pro Gaming | Intel Core i7 6700K | 32 GB Corsair Vengaeance LPX DDR4 2666 MHz | Asus Radeon RX 580 | EVGA SuperNova 850 G2 | Kingston A400 480 GB SSD | 2 x WD Caviar Black 1TB | 2 x Crucial MX500 500 GB SSD

Permalänk
Medlem

Fortfarande ingen som har något förslag?

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus Z170 Pro Gaming | Intel Core i7 6700K | 32 GB Corsair Vengaeance LPX DDR4 2666 MHz | Asus Radeon RX 580 | EVGA SuperNova 850 G2 | Kingston A400 480 GB SSD | 2 x WD Caviar Black 1TB | 2 x Crucial MX500 500 GB SSD

Permalänk
Hedersmedlem

Vad heter Sonys lurar? Jag hittar inga alls.

Däremot kan ja tipsa om följande modell. Jag använder dem när jag springer just för att vanliga in-ear hoppar ur då. Det finns lite olika. Mina har ganska stora pluggar, så de sitter inte in i själva örongången utan fyller ut utrymmet utanför om du förstår min något kryptiska förklaring.
http://www.dx.com/p/outdoor-sports-running-wireless-in-ear-mp...

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!