Letar nytt gaming headset - Tips uppskattas!

Permalänk
Medlem

Letar nytt gaming headset - Tips uppskattas!

Hallå!

Det är så att mina högtalare har pajjat (ljudet har blivit konstigt i den ena hörluren) så funderar på att köpa ett nytt gaming headset.

Vilka rekommenderar ni och har ni tips på några som många använder och är nöjda med?

Permalänk

Qpad qh 90. Ett av de bästa headseten under 1000 kr (enligt mig och väldigt många andra)

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Affeskate13:

Qpad qh 90. Ett av de bästa headseten under 1000 kr (enligt mig och väldigt många andra)

Du jag ska faktiskt köpa dom! Kollade lite recensioner på inet.se och det ser lovande ut

Tack!

Permalänk
Skrivet av Benham20:

Du jag ska faktiskt köpa dom! Kollade lite recensioner på inet.se och det ser lovande ut

Tack!

Inga problem

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem

Om du skulle vilja ha tygkuddar, mobiladapter och flygplansadapter med så borde du kolla på kingston hyperx cloud, samma headset med fler tillbehör till samma eller lägre pris.