bort glömda origin konto uppgifter

Permalänk
Medlem

bort glömda origin konto uppgifter

Finns det något sätt som jag kan få tillbaka mina inloggnigs upp gifter till origin?
Jag har försökt att leta runt på EA supporten utan lycka.
Det ända jag har som kan binda mig till mitt konto är en spelnykle till sims city och att jag vet vilket datum spelet var aktiverat. Sedan har jag en svag känsla av vad lösenordet kan vara.

Jag mins inte vad epost-adressen var eller lösenordet.
Finns det någon chans att jag kan få tillbaka konto så jag kan spela sims city igen?

jag vet ej om tråden är på rätt plats

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noob I am:

Finns det något sätt som jag kan få tillbaka mina inloggnigs upp gifter till origin?
Jag har försökt att leta runt på EA supporten utan lycka.
Det ända jag har som kan binda mig till mitt konto är en spelnykle till sims city och att jag vet vilket datum spelet var aktiverat. Sedan har jag en svag känsla av vad lösenordet kan vara.

Jag mins inte vad epost-adressen var eller lösenordet.
Finns det någon chans att jag kan få tillbaka konto så jag kan spela sims city igen?

jag vet ej om tråden är på rätt plats

Kontakta Origin

Borde vara lättaste vägen. Prova.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Kontakta Origin

Borde vara lättaste vägen. Prova.

testade det utan resultat, men tack ändå

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods