Permalänk
Medlem

Jag är grymt sugen på Acer Aspire TimelineX 4820TG med i5 och HD5650. Kommer ni få hem den i erat sortiment?

(länk till dator: Acer Aspire TimelineX 4820TG-454G64Mn (LX.PSE02.188) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer)

Permalänk
Inet
Skrivet av HoBb3:

kommer ni ta in fler märken på 5870? typ Asus, vtx3d. passar bäst med ett kort med så liten klisterlapp som möjligt till mitt nya bygge

Vi jobbar på att få in Asus. Som det ser ut nu har vi ingen efterfrågan på Vertex3D och kommer ej att ta in dem som tillverkare.

Men visst är korten stilrena.

Skrivet av MB76:

Verkar vara svårt att få tag på https://www.inet.se/artikel/6900338/lian-li-pc-q08b-mini-itx-... som jag frågat om innan här i tråden.
Försenad nu för tredje gången och priset fluktuerar ganska friskt på den.

Den som väntar på nått gott.....

Vill passa på att tacka för alla bra svar som kommer in i denna tråden, produkter som snabbt läggs till på sidan vid förfrågan mm. Sånt uppskattas.

Kom just in!

Skrivet av DasJason:

Jag är grymt sugen på Acer Aspire TimelineX 4820TG med i5 och HD5650. Kommer ni få hem den i erat sortiment?

(länk till dator: Acer Aspire TimelineX 4820TG-454G64Mn (LX.PSE02.188) - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bärbara datorer)

Frågan är skickad vidare till inköpsavdelningen, återkommer!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Ingen uppdatering på Cougar?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

Inet verkar ha fått upp fakturan nu

Faktura 14 dagar - Klarna (+39kr)

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Kom just in!

Mvh / Inet

Tog precis slut ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aggeajsk:

Tog precis slut ^^

ah, beställde för en 3 veckor sen så jag fick en av dem verkar det som
Tack för det.

Nu är leverans i Juni..

edit: fick visst även ett sms för 1 timme sen som sa att min order höll på att plockas, trevligt med lite nya tjänster.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi jobbar på att få in Asus. Som det ser ut nu har vi ingen efterfrågan på Vertex3D och kommer ej att ta in dem som tillverkare.

Men visst är korten stilrena.

Mvh / Inet

när (om) tror du dom kommer in?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Skrivet av Fixoon:

Min kompis beställde ett datorpaket idag före 16.00 och alla varor var i lager, dock har den inte skickats. Händer det idag tro? Ordernummer: 1230055

Posten kan ta sig en stund på att register in paketen i systemen.
Sen så är det systemet lite luddigt. tex kollar man så står det att det sorterades mitt i natten sen kan det har 'stått' still och gjort ett par sorteringar och resor och sen dimper det in uppdateringar 3-4st samtidigt när paketet kommit. så lita inte helt blint på var paketet är någonstans.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Tja snabb fråga! Enligt nyheter på inet.se skall det finnas en Fyndhörna dock inget jag lyckats hitta. Är det så att den inte ännu exsisterar?

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuttfia:

Tja snabb fråga! Enligt nyheter på inet.se skall det finnas en Fyndhörna dock inget jag lyckats hitta. Är det så att den inte ännu exsisterar?

Du måste ha butikspriser. Du kan endast köpa dessa varor i butik och inte över nätet.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuttfia:

Tja snabb fråga! Enligt nyheter på inet.se skall det finnas en Fyndhörna dock inget jag lyckats hitta. Är det så att den inte ännu exsisterar?

Fyndhörna finns men då måste du välja butikspriser. Då ploppar den upp som en ikon i nedre högra hörnet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

...
Fläktfiltret är beställt, kommer upp på vår hemsida så fort vi får prisuppgift och leveransdatum.
...
Mvh / Inet

Perfekt! Det tackar jag för. _Extremt_ mkt bättre än den vanliga varianten som brukar säljas!

Permalänk
Medlem

Försöker beställa från inet, men får "500 - Internt serverfel".
Kan någon bekräfta om det gäller bara mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drayon:

Försöker beställa från inet, men får "500 - Internt serverfel".
Kan någon bekräfta om det gäller bara mig?

Brukar funka om man stänger ner rutan/fliken

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Tyvärr går det ej att köpa eller använda presentkort på vår hemsida, utan endast i våra fysiska butiker.

Kommer man kunna göra det på hemsidan i framtiden?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

braaw hade jag bott nära ngn av inets butiker hade jag köpt ett maximum formular III för 2k på fyndhörnarn

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

braaw hade jag bott nära ngn av inets butiker hade jag köpt ett maximum formula III för 2k på fyndhörnan

Nej! Jag skulle köpt det innan dig! xD

EDIT: Kolla kommande i sign så förstår du varför.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Avstängd

det skulle vara skoj ifall ni kunde ta in lite msi och evga

Visa signatur

angel of fucking poop and will smith! :) i love poop! and will smith! and i am gonna buy a computer for only 20 dollar! yeah, se ya´ll next week! Ps: jag älskar Annika

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Nej! Jag skulle köpt det innan dig! xD

EDIT: Kolla kommande i sign så förstår du varför.

heh du kan ta det, jag ska nog köra på evga kmr se ut såhär + sleevning

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

heh du kan ta det, jag ska nog köra på evga kmr se ut såhär + sleevning http://img714.imageshack.us/img714/4862/12569.jpg

Jag skulle gjort det om jag inte bodde på andra sidan Sverige. =/

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Jag skulle gjort det om jag inte bodde på andra sidan Sverige. =/

skulle också gjort det om inte jag bodde på en ö

ontopic nu!

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Tänkte beställa lite delar nu imorse, men kommer inte in på sidan.

Är felet hos mig eller håller ni på med något?

Visa signatur

Rise and rise again and again. Like the Phoenix from the ashes. Until the Lambs become Lions and the Rule of Darkness
is no more.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hundeeen:

Tänkte beställa lite delar nu imorse, men kommer inte in på sidan.

Är felet hos mig eller håller ni på med något?

kommer inte heller in

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Skrivet av qhrizz:

kommer inte heller in

Sikket jäklar antiklimax, satt hela kvällen vid FB igår och idag så ligger sidan nere :'(

Permalänk
Medlem

Kommer ni att ta in Crucial RealSSD C300 128gb och A-Data DDR3 4GB (2GBx2) XPG Plus Series 2200+ MHz, Dual Kit, PC3-17600, 8-8-8-24?

edit: kommer inte heller in på deras sida så servern är nog nere eller så uppdaterar dom något.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Jag kommer in.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Inet

Hej alla SweClockare!

Hoppas ni har det bra i det fina sommarvädret! Här i Göteborg är det 20 grader och sol.

Skrivet av Tobz0r:

Inet verkar ha fått upp fakturan nu

Faktura 14 dagar - Klarna (+39kr)

Jupps, äntligen fick vi till det!

Skrivet av Piece of Cake:

Ingen uppdatering på Cougar?

Tyvärr inte.

Skrivet av HoBb3:

när (om) tror du dom kommer in?

Vi har tyvärr inget datum för Asus grafikkort än.

Skrivet av Rickard11:

Kommer man kunna göra det på hemsidan i framtiden?

När det finns tid över för programmeraren kommer vi helt klart kolla på om det går att lösa presentkort direkt på vår hemsida.

Skrivet av Hundeeen:

Tänkte beställa lite delar nu imorse, men kommer inte in på sidan.

Är felet hos mig eller håller ni på med något?

Tyvärr krånglade brandväggen en kort period under morgonen.

Skrivet av Göteborgaren:

Kommer ni att ta in Crucial RealSSD C300 128gb och A-Data DDR3 4GB (2GBx2) XPG Plus Series 2200+ MHz, Dual Kit, PC3-17600, 8-8-8-24?

A-data minnet kommer upp på vår hemsida inom kort!

När det gäller Crucial har vi ej planerat att ta in dem som leverantör.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

okej, men hur ser det ut med A-Data DDR3 4GB (2GBx2) XPG Plus Series 2200+ MHz, Dual Kit, PC3-17600, 8-8-8-24?

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Inet
Skrivet av Göteborgaren:

okej, men hur ser det ut med A-Data DDR3 4GB (2GBx2) XPG Plus Series 2200+ MHz, Dual Kit, PC3-17600, 8-8-8-24?

Uppe nu!

A-DATA 4GB (2GBx2) 2200+ MHz,CL8, XPG Plus Series - Inet.se

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Hej alla SweClockare!

Hoppas ni har det bra i det fina sommarvädret! Här i Göteborg är det 20 grader och sol.

Hmpf... Erat fel att jag har suttit inne hela dagen Får vi något erbjudande snart?