Permalänk

Nokia X6?

Hejsan ska köpa ny mobil och är ute efter touch.
Budgeten ligger på 3000-3500:- och har kollat runder lite på Nokia x6.
Nokia Sverige - Telefoner | Visa alla | Nokia X6 16GB + Silcone Cover CC-1001
Verkar vara en bra mobil men någon som har testat den?
Bra reaktion på touchen och bra menyer osv?
Aja tack på förhanden uppskattar om någon skulle länka någon annan skön mobil:)

Visa signatur

Kul med jul, så länge det rullar!

Permalänk
Medlem

Beställde en Nokia x6 i förrgår, kan säga hur den känns när jag fått den

Permalänk
Skrivet av looudvig:

Beställde en Nokia x6 i förrgår, kan säga hur den känns när jag fått den

Har den i min hand nu haft den 4 dagar helt underbar mobil! helt klart bättre än iphone enligt min åsikt! Säger bara bra köp till dig

Visa signatur

Kul med jul, så länge det rullar!

Permalänk

Säger samma sak, x6 är det som gäller.

5800 för gammal och för långsam touch. N97 tveksamt tangentbord.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem

Men har inte X6 symbian?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jo den har de nya symbian s60, fungerar skit bra.. jävligt gött att den har kapacitiv skärm precis som iphone, reagerar underbart.. fungerar likadant som iphone med skärmen, eftersom x6 också har glas skärm nu reagerar den bara på värme, mycket goare än 5800 som har typ plastskärm och reagerar på allt..

så mitt tips är också att köpa x6

Permalänk
Medlem
Skrivet av looudvig:

Jo den har de nya symbian s60, fungerar skit bra.. jävligt gött att den har kapacitiv skärm precis som iphone, reagerar underbart.. fungerar likadant som iphone med skärmen, eftersom x6 också har glas skärm nu reagerar den bara på värme, mycket goare än 5800 som har typ plastskärm och reagerar på allt..

så mitt tips är också att köpa x6

Nja det är inte värme den reagerar på

Hursom är Symbian S60 föråldrat, har haft en Sony Ericsson Vivaz med just Symbian S60! .. worthless crap.. buggigt o eländigt, trots att inte Symbian är nån nyhet på marknaden :S...

Nä, köp en mobil med Android, Iphone eller Meegoo.. Om ni vill ha en framtidssäker mobil med roliga apps o.s.v.. Symbian kommer försvinna i sinom tid, även om Nokia försöker mjölka ur så mkt som möjligt.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

kan väl annars rekomendera Acer liquid, ska tydligen vara en bra mobil.

Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

Nja det är inte värme den reagerar på

Hursom är Symbian S60 föråldrat, har haft en Sony Ericsson Vivaz med just Symbian S60! .. worthless crap.. buggigt o eländigt, trots att inte Symbian är nån nyhet på marknaden :S...

Nä, köp en mobil med Android, Iphone eller Meegoo.. Om ni vill ha en framtidssäker mobil med roliga apps o.s.v.. Symbian kommer försvinna i sinom tid, även om Nokia försöker mjölka ur så mkt som möjligt.

Har också en Vivaz och den är riktigt rapp om man jämför med min polares HTC Hero. Jag tror absolut inte Symbian kommer dö ut, tvärtom så kommer mer och mer appar och spel till plattformen varje dag.

Permalänk
Medlem

Nä Symbian kommer inte dö, då det är lätt för utvecklare att göra apps till det. Tror och hoppas Nokia fortsätter med Symbian och klart det finns buggiga versioner av symbian som med alla operativ men kan ha med mobilen i fråga att göra också. har idag symbian S40 heter det väl och är helnöjd.

Visa signatur

P6TD Deluxe Motherboard | Intel Core i7 920 @ 3,8 GHz | octua NH-U12P SE2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600 MHz | 2x80GB SSD Intel X25-M G2 Raid | Windows 7 Professional 64 bit |
3D Mark Vantage Score:18 633

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Nja det är inte värme den reagerar på

Hursom är Symbian S60 föråldrat, har haft en Sony Ericsson Vivaz med just Symbian S60! .. worthless crap.. buggigt o eländigt, trots att inte Symbian är nån nyhet på marknaden :S...

Nä, köp en mobil med Android, Iphone eller Meegoo.. Om ni vill ha en framtidssäker mobil med roliga apps o.s.v.. Symbian kommer försvinna i sinom tid, även om Nokia försöker mjölka ur så mkt som möjligt.

Vad reagerar den på då ? när det inte händer någonting om man använder vad som helst förutom fingrarna.. ??