Permalänk
Inaktiv

Gör som dom andra skriver bygg en själv det är värt pengarna!

Permalänk

Ni ska vara glada att han köper den, det är dumhuven vi övriga kan tjäna pengar på!

Visa signatur
Permalänk

Hur fasen får de komponenterna som den innehåller till 23000???? Kan ju plocka samma ett för mellan 10000-15000 själv :S

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Skrivet av Yeval:

ehm okej jag kollade upp den men grafik korten ''GeForce GTX 48'' den har stödjer väll inte dx11 eller?

jo?

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem

Enda gången jag skulle köpa Alienware skulle nog vara laptop...
Nej vänta då finns ju Asus (Kan inte fatta vad som är bra med Alienware men om du nu ska j*vlas så gör som Contra tipsade om).

Visa signatur

-Gaming: | NZXT Lexa S | Core i5 750 @ 3 GHz | XFX 5850 xXx | Asus P7P55D EVO | Corsair Dominator 4GB | NH-D14 | WD Caviar Black 750GB
-Programmering/grafiskt: | MacBook Pro 13.3" | SSD 128GB | Ubuntu 8.10

Permalänk
Medlem

Jag tänkte mig också en alienware, laptop då men antar att jag åkte lite på loggan. Skulle någon här kunna sätta ihop en jävligt bra laptop till mig och länka är riktigt dålig när det kommer till sånt. Från 15-20 000 tänkte jag mig. De ska vara en bärbar och mitt största behov på den är att spela spel så kraftfull ska den vara.! Tackar i förhand

Permalänk
Medlem

Vilken processor är bättre/bra för en alienware laptop som jag inte ska spela så mycket på utan mest använda till photoshop och sånt? Det skiljer drygt 2000kr för i7 en i5 och det är inte så mycket, i mina ögon som det verkar vara någon större skillnad

Länk finns för processorna Compare Intel® Products

tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Om pengar inte har ett värde köp en Alienware, om det är viktigt med uppmärksamhet från din okunniga vänkrets köp en Alienware. En i7 laptop hade varit nice, men det är synd att du måste ladda den konstant.

Permalänk
Inaktiv

hahah roligast av allt är dessa sköna kommenterarer som dogge dogelito, hamsterpajforum, knivdåd etc etc...hahaha fy faan va roligt man kan ha genom att läsa forum!

Yeval, om du ska ej stoppa din lilla snopp på din alienware så ska du lyssna på vad alla säger här. låt någon från sweclockers bygga en dator dig, eller inet samt komplet...
trevlig dag!

hej

Permalänk
Skrivet av Prat Bubblan:

jag är typ ingen dator nörd men kan ni hjälpa mig. men jag är spel nörd som f**n B)

Jag skulle rekommendera att du skapar en ny, egen tråd med fler detaljer om vad du vill göra med datorn, hur stor din budget är etc...