Sapphire Radeon HD 5870 2GB GDDR5

Permalänk

Sapphire Radeon HD 5870 2GB GDDR5

Hej på är alla ,har en liten fråg,stödjer Ati kort Physx tekniken?

Permalänk
Medlem

Nej

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Absolut inte!

Permalänk

så med andra ord för att kunna köra med physx måste det vara nvidias kort.

Permalänk

saken är den att jag har problem tror jag med grafikkortet alltid när jag spelar eller jobbar med program får jag .... no video signal.........iriterande som fasen har Evga 285gtx 2 gb och 700 watt PSU funderar nu till att byta till ATI har fått reda på att det är många som har problem med dem nya korten från nvidia kan detta stämma ?

Permalänk

Hur får du ihop det med physx? Förmodligen är det bara ett mjukvarufel. Standardfrågan: Har du senaste drivrutinera till allt? Operativsystem? Hur uppför sig datorn innan skärmen visar "no video signal"? Provat med den andra skärmkontakten på grafikkortet?

Edit: Ser nu att du skapat TVÅ ANDRA trådar om detta. Håll dig med ett problem till en enda tråd!! Att du skriver såhär i den här tråder förstår jag, men länka då istället till tråden där detta problem redan behandlas.ö Och starta sen inte två trådar som handlar om precis samma sak, det står tydligt i reglerna.

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!