Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle:

Sjukt snyggt, gillar verkligen kombinationen av svart/vitt där, blev sugen på att måla om mitt rum ;>

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jobbbin:

Sjukt snyggt, gillar verkligen kombinationen av svart/vitt där, blev sugen på att måla om mitt rum ;>

Tackar, jag är väldigt nöjd med hur det blev Bordet och skåpen är dock mörkbruna, men ser svarta ut när det är mörkt i rummet

Mer bilder finns här: Page 3 Renovering Calles Blog!

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk

Beklagar dassig kvalitet. Ny stol och ett nytt skrivbord skall införskaffas snarast

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Beklagar dassig kvalitet. Ny stol och ett nytt skrivbord skall införskaffas snarast

http://i49.tinypic.com/14tsoky.jpg

Väldigt mörkt, men ser mysigt ut!

Slänger upp en bild på min rigg när jag orkar städa!

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kan man inte låsa trådar för eget bruk. d.v.s. att tråden inte kommer upp när man kolllar "mina trådar"

är sjukt trött på denna tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonaktiv:

kan man inte låsa trådar för eget bruk. d.v.s. att tråden inte kommer upp när man kolllar "mina trådar"

är sjukt trött på denna tråden

In på profilen -> Mina bevakningar -> kryssa i vilka trådar du vill ta bort -> OK

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Permalänk

Det må vara riktigt snyggt, men är det egentligen bra? T.o.m stolen?!

Permalänk
Medlem

En liten preview, har mycket kvar att fixa innan jag är klar med vardagsrummet (mediamöbel, mörkläggning, kabelkanaler, trådlösa tangentbord & möss och 1000 andra saker)

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av =ultrafox=:

Det må vara riktigt snyggt, men är det egentligen bra? T.o.m stolen?!

Om man säger såhär, det där är lite showoff och inte min nördhörna

Datorn står i köket och används främst för spotify och recept vid matlaggning (etc.)

Permalänk
Skrivet av hirsch:

Om man säger såhär, det där är lite showoff och inte min nördhörna

Datorn står i köket och används främst för spotify och recept vid matlaggning (etc.)

Tänkte nästan så, då det va en HP dator och inte ett 800D XD

Permalänk

Mitt lilla krypin

Visa signatur

MSI GT70

Permalänk

Många som har det hyfsat välstädat, ska försöka röja ordentligt så jag vågar lägga upp någon bild på mina riggar.
Folk som inte gillar kablar på golvet ska nog undvika denna tråden den dagen.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Gick från

Dell XPS 430 + 2 x Samsung 226BW + Logitech Z-5500[
till

MBP + Dell U2711 - NuForce Icon & KEF iQ30
nyligen. Känner mig inte inspirerad nog för att fixa en bra setup i och med att jag har en planerad flytt på gång.

Visa signatur

MBP.

Permalänk
Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle:

Funderar på liknande setup och undrar vart du köpt benen till bordsskivan?
Trött på att använda tvn som skärm, inte samma känsla så tänkte dra ihopp något simpel men snygg datorhörna.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Hedersmedlem

Hela bordet ser ut att komma från Ikea skulle jag tro. Kommer inte ihåg vad serien heter dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Funderar på liknande setup och undrar vart du köpt benen till bordsskivan?
Trött på att använda tvn som skärm, inte samma känsla så tänkte dra ihopp något simpel men snygg datorhörna.

Skrivet av Shimonu:

Hela bordet ser ut att komma från Ikea skulle jag tro. Kommer inte ihåg vad serien heter dock.

Det stämmer, skiva och ben är ifrån Ikea. Nu hittade jag dock inte igen grejerna på Ikeas hemsida.
Överskåpen är ikeas bestå serie.

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk
Hedersmedlem

Galant heter serien. Så kan man välja A-ben eller T-ben. Har själv samma bordsskiva fast jag har A-ben. Var bara att stoppa huvudet under bordet så satt det en klisterlapp på ramen

Permalänk
Medlem

Har uppdaterat min hörna nu

Permalänk
Skrivet av m0rk:

Är det fortfarande i vita villan ?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Är det fortfarande i vita villan ?

Svar ja.... köpte lite nya möbler nu i förra veckan för att disponera utrymmet bättre..

Permalänk
Medlem

Två bilder på mitt datorrigg. Är dock lite osäker på om datorn (dvs burken nere till höger under skrivbordet) står så bra (med tanke på temp och damm)

Visa signatur

AMD Phenom II x4 @ 3,42GHz | Gigabyte GA-770TA-UD3 | A-Data DDR3 1333MHz 2x2GB | HD5750 1GB | WD CaviarBlack 640GB | FD Tesla 450W

Permalänk
Medlem
Skrivet av winus:

Två bilder på mitt datorrigg. Är dock lite osäker på om datorn (dvs burken nere till höger under skrivbordet) står så bra (med tanke på temp och damm)

Vad är det för bord/hylla-combo?

Något sådant skulle vara perfekt till min lägenhet.

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Skrivet av winus:

Två bilder på mitt datorrigg. Är dock lite osäker på om datorn (dvs burken nere till höger under skrivbordet) står så bra (med tanke på temp och damm)

du stör dig inte på att postern sitter grymt snett?

Permalänk
Proffsmoddare

Min rigg lite uppdaterad

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av likkwiq:

Vad är det för bord/hylla-combo?

Något sådant skulle vara perfekt till min lägenhet.

Det e EXPEDIT från IKEA, bord 399, hylla 995.

Skrivet av hoz:

du stör dig inte på att postern sitter grymt snett?

Haha, det har jag inte ens tänkt på. Jo det e väl ngt jag får rätta till

Men vad anser folk om datorns placering. Kan jag göra ngt med den för att minska värme/damm in i datorn, utan att ha datorn mitt i rummet?

Visa signatur

AMD Phenom II x4 @ 3,42GHz | Gigabyte GA-770TA-UD3 | A-Data DDR3 1333MHz 2x2GB | HD5750 1GB | WD CaviarBlack 640GB | FD Tesla 450W

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10185320']Min rigg lite uppdaterad

http://img52.imageshack.us/img52/481/riggen.jpg

Grymt snyggt/nice

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10185320']Min rigg lite uppdaterad

http://img52.imageshack.us/img52/481/riggen.jpg

Snyggt!
Var har du fått tag på din
bakrunds bild ?
Den du har på Eyefinity systemet

Visa signatur

EOS 5D Mark II | 70-200mm | 50mm 1,4 | Flickr | Blogg