Komplett´s nya 1337 Deal

Permalänk

Gogo MITX

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem

iochmed namnet på bilden gissar jag grafikkort eller skärm.

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

kollar man på filnamnet borde det väl vara en komplett dator..
Hur som helst så behöver jag byta allt utom chassie/nätagg så för mig blir det nog bra

Visa signatur

Kan de inte bara funka...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agemman:

De har ju bara 5 stycken av EVGAs moderkort, du får nog hoppas på en prolle

Fast det finns ju bara 2 prollar som jag vill ha

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofman:

iochmed namnet på bilden gissar jag grafikkort eller skärm.

Namn på bild? Vart då?

Skrivet av johanca:

kollar man på filnamnet borde det väl vara en komplett dator..
Hur som helst så behöver jag byta allt utom chassie/nätagg så för mig blir det nog bra

Filnamn?

1337-dealen har väl varit exklusivt för sweclockare innan? Funderar på det med tanke på att jag såg reklambannern på kompletts egna sida. Då kan det bli extra högt tryck på produkten denna gång

Permalänk

Hoppas på grafikkort, eller ram-minnen..

Visa signatur

CPU:: Intel Core i7-2600K @ 3.9GHz |Mobo: Asus P8P67 Deluxe |RAM: G.Skill DDR3 16 GB |Grafik: Asus Radeon HD 290X DirectCU II |OS: Windows 7 Professional 64-bit |Chassi: Fractal Design R3 |Hårddisk: SSD Samsung 128GB 830 Series & Seagate Barracuda 7200.12 (3TB) |Nätagg: Fractal Design 800W |Mus: Mionix Avior 8200 |KB: Ducky Shine2 Green LED Brown mx |Monitor: Samsung SyncMaster P2370 (2ms / 50000:1 / Slim) @ 1920x1080

Permalänk
Medlem

bilden heter photoshoptavlinggogogo.jpg, tävlingen gällde att göra skrivbordsbakgrunder till kompletts datorer, förbered er på en gamerdator

Permalänk
Medlem

Nah, en komplett dator känns lite för stort. Skulle snarare gissa på ett grafikkort eller SSD, med tanke på att det är vinsterna.

Permalänk
Medlem

jag tror att de säljer bakgrunden som vinner tävlingen

Permalänk

Snart så smäller det

Permalänk
Medlem

Edit: Självklart så kommer det fram precis när man postat..

Permalänk
Medlem

Typiskt att man alltid jobbar vid alla jippon.

Permalänk
Medlem

Jag kollade lite för att jag är intresserad av ett fractal design define r2 chassie. Det verkar som om komplett har tagit bort den ur sitt sortiment. ?
Eller har den aldrig funnits där? Kanske något lurt.......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gsson113:

Jag kollade lite för att jag är intresserad av ett fractal design define r2 chassie. Det verkar som om komplett har tagit bort den ur sitt sortiment. ?
Eller har den aldrig funnits där? Kanske något lurt.......

Såg detta i Inet-tråden

Skrivet av Jaxione:

Hej!

Läste i Kompletts butikstråd att dom tillfälligt slutat sälja Fractal Design Define R2 pga ett tillverkningsfel gällande USB uttagen i fronten. Ser att man fortfarande kan beställa Define R2 hos er. Är dessa chassin ok? Gäller det bara speciella leveranser?

Mvh J

Visa signatur

PhenomII x4 955 3.2Ghz @ 3.8Ghz | Corsair A50 | Lancool PC-K62 | PC HD5770 PCS+ | GA-MA790GPT-UD3H | 6GB DDR3 1333mhz (1x2GB, 1x4GB) | WD Black 640GB | Corsair VX550 | Samsung S223C | Scythe Kaze Master Pro 5.25"

Permalänk
Medlem

Snart är det dags.
Ska logga in snart för att det tar kanske slut på några sekunder.

Permalänk
Medlem

Tror nog att det rör sig om en riktig gamer-mus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Divil:

Tror nog att det rör sig om en riktig gamer-mus

Skulle vara trevligt i så fall. Bestämde mig igår för att min gamla har gjort sitt. Alltid spännande hursomhelst.

Permalänk

Jag hoppas på en 24" skärm Eller kanske större.

Permalänk
Skrivet av Divil:

Tror nog att det rör sig om en riktig gamer-mus

detta eller ett nätagg tippar jag på. vad blev det av alla ace? hehehe

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av femkantig:

vad blev det av alla ace? hehehe

hahaha! skulle vara så klockrent om det var ett ace

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marabou:

Jag hoppas på en 24" skärm Eller kanske större.

Det skulle vara guld, känns som min 19" gjort sitt men kommer säkert att vara någonting som man inte behöver

Permalänk
Medlem

Snälla var inte en skärm, jag vill inte ha fler. Men 5850 eller 5870 hade varit trevligt!

Permalänk
Skrivet av Woodlauncher:

Snart så smäller det

Skrivet av femkantig:

vad blev det av alla ace? hehehe

Haha;) men snart så får man vara redo att ringa farsan!

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

Nu är det snart dags! Hoho!

Jag tror det är en 980X för halva priset

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdancer:

Nu är det snart dags! Hoho!

Jag tror det är en 980X för halva priset

hahahah! Det vore ju en fin fin affär för komplett;)

Permalänk
Medlem

Ett 5850 för 2000 spänn skulle inte vara fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Fast det finns ju bara 2 prollar som jag vill ha

100+ i5 750 tror jag

Permalänk
Medlem

snart dax hehehe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gsson113:

hahahah! Det vore ju en fin fin affär för komplett;)

Nej, men för mig

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk
Medlem

Är det max en per kund eller får man köpa hur många man vill?