Permalänk

Arcanica (gothic 4) då ?
Det spelet jag längtar mest till

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Varför det? Eller är det samma som har gjort wow och diablo?

Blizzard Entertainment??
Sen är det ju inte så klart samma team som jobbar med båda spelen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurcazzus:

Need for Speed: Hot Pursuit?

Fanns det inte ett NFS spel som hette precis så för många år sen?

Nope, det hette Need for Speed III: Hot Pursuit (lägg märke till "III")

Visa signatur

// Jay-C
CPU: i7 2600K @ 4.5GHz 1.35V (load) w/ H80i v2 | GPU: GTX 1660 GAMING
SSD: MX500 500GB | MB: P8Z68-V Pro | RAM: 2x8GB G.Skill 2133 MHz CL11
APU: X-Fi Titanium Pro | PSU: AX850
Samla alla dina betalkort, gratis valutaväxling, Google Pay m.m. med Curve. £5 bonus med länken: https://www.curve.app/join#EAVGZ56E

Permalänk
Medlem

Jag har förhoppningar på Need for Speed: World, så jag får använda min G27:a lite mer.

Jag hoppas...

  1. att de implementerar ett system som hindrar folk från att idiotköra och krocka med varandra hela tiden. Helst skulle jag se realistiska skador på bilarna.

  2. att det verkligen blir en öppen värld där man kan cruisa runt utan begränsningar, förutom att man kan köra PvP race såklart.

  3. att det inte blir nåt pay-per-month system. rolig är det inte med racing.

  4. att körkänslan är minst lika bra/svår som i NFS: Shift.

Visa signatur

Main rig: Z790-P / i5-13600K / 64GB RAM / RX 7900 XT / 42" LG C2

Permalänk

New Vegas, K&L2, Black Ops och Hawx 2 taggas till hundra!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikwid:

Jag har förhoppningar på Need for Speed: World, så jag får använda min G27:a lite mer.

Jag hoppas...

  1. att de implementerar ett system som hindrar folk från att idiotköra och krocka med varandra hela tiden. Helst skulle jag se realistiska skador på bilarna.

  2. att det verkligen blir en öppen värld där man kan cruisa runt utan begränsningar, förutom att man kan köra PvP race såklart.

  3. att det inte blir nåt pay-per-month system. rolig är det inte med racing.

  4. att körkänslan är minst lika bra/svår som i NFS: Shift.

samma här, har stora förhoppningar på det. likaså fable III och starwars force unleashead 2 (stavning?)

Permalänk
Medlem

F1 2010 <3
På tok för lång tid har gått sedan ett bra F1 spel släpptes.

Permalänk
Medlem

Åh gud, kan fan inte vänta på Crysis 2. Ska garanterat köpa en ny burk så jag inte går miste om all fin grafik som jag tyvärr fick göra med ettan

Permalänk
Medlem

I <3 games

Visa signatur
Permalänk

Nu undrar jag bara var Swec fick veta att Crysis 2 släpps 9 dec?

Vad jag vet så har inte Crytek utannonserat ett releasedate och inget mer än att det kommer till jul...
Någon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrStalker:

Nope, det hette Need for Speed III: Hot Pursuit (lägg märke till "III")

Det blir ju ändå fel då det redan finns Need for Speed: Hot Pursuit 2 (utan III). Så detta borde ju egentligen heta Hot Pursuit 3.

Permalänk
Medlem

Jag ser mest fram emot Test Drive Unlimited 2. kör fortfarande TDU och det ser magnifikt ut i 3D ) Älskar friheten att bara köra runt i en stad eller natur utan att vara bunden till någon förbestämd väg.

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Skrivet av VictorY23:

Nu undrar jag bara var Swec fick veta att Crysis 2 släpps 9 dec?

Vad jag vet så har inte Crytek utannonserat ett releasedate och inget mer än att det kommer till jul...
Någon?

Undrar jag med. Skulle dock inte lita på det, med tanke på att Black Ops datumet också är fel. Det släpps 9 november.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Civ5 ser jag fram imot, även Cataclysm, blir nog Mafia 2 med då jag blev helt fängslad av ettan.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Hedersmedlem

Max Payne 3 ocj wow exp... Tror nog det blir dem 2 i alla fall. Kanske man lägger lite pengar på ny datordelar innan med

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem

Civ

Civ 5 är nog det enda jag är intresserad av, kanske sc2 också. Men jag lirar redan Quake Live och SSF4, det känns som det får räcka med super tävlingsinriktade spel

Permalänk
Medlem

Det enda spelet jag tänker på är gt 5 ;D

Permalänk
Avstängd

Diablo3 då? =(

Permalänk
Medlem

Medal of Honor, Call of Duty: Black Ops och Crysis 2 är de spelen på den listan som jag ser mest fram emot. Däremot saknar jag Battlefield Bad Company 2:Vietnam, på listan, som ska släppas till vintern.

Permalänk
Skrivet av Skottet:

Medal of Honor, Call of Duty: Black Ops och Crysis 2 är de spelen på den listan som jag ser mest fram emot. Däremot saknar jag Battlefield Bad Company 2:Vietnam, på listan, som ska släppas till vintern.

Är ju dock bara DLC, räknas ju inte som ett spel.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Skrivet av TraxMate:

Det blir ju ändå fel då det redan finns Need for Speed: Hot Pursuit 2 (utan III). Så detta borde ju egentligen heta Hot Pursuit 3.

Exakt! När jag nämner NFS III Hot Pursiut säger jag bara NFS HP, eller simplare HP/HP2. Så jag tycker det hade varit bekvämt om de slängt dit en trea

Max Payne 3 var något jag såg fram till... Men kommer inte röra det spelet eftersom dom plastikopererat Max och byt ut hans röstskådespelare!

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

rolig spelhöst!

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Hedersmedlem

Man kan ju undra hur många av dessa spel som kommer att vara välgjorda PC-spel och inte ruttna konsolportningar...

Permalänk
Medlem

Herregud människor.

Det är rätt officiellt att Diablo 3 tidigast kommer 2011.
Källa: Diablo 3 Diablo III release date - Diablo Wiki

Duke Nukem Forever är INTE nedlagt. Dock är det ursprungliga utvecklingsteamet uppsagt. Mest troligt är utvecklingen nu i Gearbox Softwares händer (dock ej officiellt).
Källa: Duke Nukem Forever - Duke4.net: News / Comments / A Few Interesting Remarks by 3DR Founders & Fans

Visa signatur

I think I'll have myself a beer...

Permalänk
Medlem

Dags att få lägenheten klar innan sommaren är över. Riksen är överhängandeatt det blir utlägg för ny dator!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Är ju dock bara DLC, räknas ju inte som ett spel.

Nja, de har väll inte sagt hur det ska distribueras etc utan bara att det är en expansion så vitt jag vet. Och då bör det vara jämförbart med World of Warcraft: Cataclysm...

Permalänk
Medlem

Jag tänker på ett spel som inte finns med...

Annars är det nog Cata för mig...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Man får prioritera bort lite annat, så som mat å räkningar för att ha råd med alla spel som kommer höst/vinter....kanske kan bli det bästa spelåret på länge.

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk

Alla mina karaktärer, ond som god, kommer vara spelgalningar i new vegas!

Visa signatur

Arch Linux

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, känns det som att spelbolagen fastnat i uppföljarträsket, eller? Räknar det till ett (1) spel på listan som inte är en expansion/uppföljare till en befintlig serie. Det finns nytänkande i spelbranschen, men det hittas verkligen inte bland stortitlarna.

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.