Razer Lycosa (Problem med knapp-tryckningar )

Permalänk

Razer Lycosa (Problem med knapp-tryckningar )

Hej.

Var och köpte ett Razer Lycosa härom dagen.
Testa det lite idag och märkte att jag inte kan trycka på två tangenter samtidigt som jag använder space eller shift tex. Man måste ju kunna ändra det eller?
Någon som har något tips?

Permalänk
Medlem

Ja, jag fick inte ordning på det där..det är inte bara det som felar,utan knappjäklarna slits nå förbannat oxå. köpte detta bord i Feb 2010 och nästen med en gång gick det inte se bokstäverna...

Så jag köpte ett annat(steelseries) rätt omgående..Razern hamnar på återbruket så fort jag kommer ihåg det..

Visa signatur

STP: Quad core i7/8 GB RAM XMS3, Sabertooth 55i. 2 st 5700 CF and Eyefinity, G2222HDL X 4, Noctua NH-U12P SE2, Intel SSD 25M postville, SATA 1 TB, Silverstone Pro 750W,MERC stealth,Saiph 1800 NZXT Tempest Evo

Permalänk
Skrivet av P-Eugen:

Ja, jag fick inte ordning på det där..det är inte bara det som felar,utan knappjäklarna slits nå förbannat oxå. köpte detta bord i Feb 2010 och nästen med en gång gick det inte se bokstäverna...
http://www.doombringer.se/images/lycoza.jpg

Så jag köpte ett annat(steelseries) rätt omgående..Razern hamnar på återbruket så fort jag kommer ihåg det..

Shit, jag köpte lycosa när det lanserades, och jag har inga slitageskador alls!

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-Eugen:

Ja, jag fick inte ordning på det där..det är inte bara det som felar,utan knappjäklarna slits nå förbannat oxå. köpte detta bord i Feb 2010 och nästen med en gång gick det inte se bokstäverna...
http://www.doombringer.se/images/lycoza.jpg

Så jag köpte ett annat(steelseries) rätt omgående..Razern hamnar på återbruket så fort jag kommer ihåg det..

Du kanske har något svettiga händer

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Har oxå detta sen reelease och har inte dessa skador inte ens en antydan på slitage. Men jag tvätt ju mina händer ofta. + att jag lider verkligen inte av handsvett. Tror smuts har gjort dina skador.

Däremot min G5 som jag haft sedan release har ingen färg alls kvar där fingrarna ska vara. skitmus! "ironi"

Har inga prbomel att använda shift och space när jag använder andra knappar.
Har du rätt drivrutiner?

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av P-Eugen:

Ja, jag fick inte ordning på det där..det är inte bara det som felar,utan knappjäklarna slits nå förbannat oxå. köpte detta bord i Feb 2010 och nästen med en gång gick det inte se bokstäverna...
http://www.doombringer.se/images/lycoza.jpg

Så jag köpte ett annat(steelseries) rätt omgående..Razern hamnar på återbruket så fort jag kommer ihåg det..

mitt razer lycosa har hålt sedan juli förra året inte nått slit på det

Visa signatur

angel of fucking poop and will smith! :) i love poop! and will smith! and i am gonna buy a computer for only 20 dollar! yeah, se ya´ll next week! Ps: jag älskar Annika

Permalänk
Medlem

WHUT? Jag hamrar på mitt dagligen och det är i nyskick :S (2 år typ)

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

Jag fick väl ett måndagsex helt enkelt, på dom knapparna som trots allt är hela, kan man dra loss "skinnet" på dem. trodde kvallen sög fett Nej jag har inge handsvett eller sandpappershud heller så hur det uppstår är helt enkelt fel i tillverkningen.

Visa signatur

STP: Quad core i7/8 GB RAM XMS3, Sabertooth 55i. 2 st 5700 CF and Eyefinity, G2222HDL X 4, Noctua NH-U12P SE2, Intel SSD 25M postville, SATA 1 TB, Silverstone Pro 750W,MERC stealth,Saiph 1800 NZXT Tempest Evo