Warhammer online problem.

Permalänk

Warhammer online problem.

Hej
Har nu börjat spela detta mmo't i väntan på senare mmo's
Nu kommer problemet efter jag har betalat och fått mitt account aktivt så står det "Authentication failed. Please re-enter your login credentials."
Loggar in med samma Login+pass som på warhammeronline.com
Har prövat utan den extra _eur som tillkom samt alla nicknames jag använder utan tur.
Är jag 1 på millionen nu eller har någon annan också fått detta efter dem flyttat över till mythic?
Samt kommer jag få tillbaka dem dagarna det går för dem att fixa mitt oröblem eller är EA ********* som inte ger tillbaka dagar/pengar?
Har skrivit på deras forum utan någon respons och till deras support där jag bara fåt copy past svar som säger att jag ska ringa till usa(vilket är dyrt för mig)....
Förslag på vad jag ska göra?

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk

Om du har ett långt nick kan det vara _eu

Och om du kan logga in på warhammeronline.com har du väl ett amerikanskt konto?

Edit:
I FAQen står det (Mythic Entertainment | Warhammer Online ? Play the ENDLESS FREE trial!) står det:

Citat:

# Will there be a new account center?

* All EU players will use the Mythic Account Center (https://accounts.eamythic.com/).

Permalänk

Dem har flyttat över europa servrarna till usa, Prövade med _eu utan någon tur
Gjorde ett trial på deras hemsida och kommer in utan problem men det verkar som mitt riktiga account är buggat på något sätt.

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Skrivet av plexorg:

Dem har flyttat över europa servrarna till usa, Prövade med _eu utan någon tur
Gjorde ett trial på deras hemsida och kommer in utan problem men det verkar som mitt riktiga account är buggat på något sätt.

Dom har öppnat nya EU servrar, prova den nya kontrollpanelen jag länkade i min förra post, den funkade fint för mig.

Permalänk

Kommer in där, men det är när jag ska starta spelet jag får Erroren jag har problem med.
Kan jag ringa EA i europa för detta eller måste jag vänta på svar från Mythics support? vill då inte ringa till usa då det är rätt dyrt för mig om jag ska stå i telefon kö ect.

Visa signatur

3600X@4.2GHz, RTX 3070 Ti, 16GB DDR4@3.6GHz, NH-D15, Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

Det står ju att det kan ta 24h innan betalningen gått igenom.. För mig tog det väldigt länge en gång.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB