Cataclysm beta-nyckeltråden

Permalänk

nån som fått den nya beta clienten att fungera?? gjorde exakt som de stod avinstallera installera nya beta clienten ... men verkar ha fått den gammla för samma meddelande igen och går inte spela för att ja måste ha den nya clienten

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

give me some!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vann seriestripp tävlingen på levelcap.se så har kört Cataclysm betan nu på eftermiddagen

Permalänk
Medlem

Vore trevligt om jag får en betanyckel om det inte är försent.

Permalänk
Medlem

Det finns väl knappast någon i tråden som på fullt allvar tror att dom kommer få en key härifrån?

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Det finns väl knappast någon i tråden som på fullt allvar tror att dom kommer få en key härifrån?

Haha tydligen så gör det ju det har sett nycklar gå lösa för allt ifrån 1-3000:- på eBay (Blizzcon nycklarna bland annat). Rekommenderar dock att hålla koll på levelcap på facebook, de har redan gett bort 2 nycklar till de som var å tagit dom först och haft en seriestripp tävling också där 7 pers fick nycklar efter lite om och men varav jag var en av de lyckliga.

Permalänk

Skriv hemskt gärna upp mig

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig för en beta-key.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erkish:

Skriv upp mig för en beta-key.

Tack på förhand!

Skickar den en nyckel ikväll!

Permalänk

Jag skulle gärna ta en beta-key. Har längtat efter betan väldigt länge nu! xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Det finns väl knappast någon i tråden som på fullt allvar tror att dom kommer få en key härifrån?

Se nedan, men han kanske skojade?

Skrivet av Ryu:

Skickar den en nyckel ikväll!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Se nedan, men han kanske skojade?

En key, grattis! Mycket underligt att han ger den till den som skrivit sist i tråden också

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk

Skriv upp mig. Har inte fått nån key från battle.net ännu.....

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig med

Permalänk
Medlem

Skulle med gärna vilja ha en. Så om någon får för sig att ge bort här kolla hit

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Medlem

hade vart grymt om man fick en nyckel skriv upp mig på listan

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Har precis hoppat tillbaka till den bekväma WOW stämningen och börjat raida ICC. Vore toppenskoj med Beta nyckel om någon har en till övers!

Tack tack!

Permalänk

skriv upp mig med hade varit kul att testa cata-beta

Permalänk
Inaktiv

Finns det en extra betanyckel testar jag gärna! Hade varit skitskoj!

Permalänk
Medlem

Skriv upp mig med hade vart kul att få testa

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Eftersom man aldrig vinner på e Triss så kanske de kommer en betanyckel i stället.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Jag tar väldigt gärna en key om det går!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

En användare försökte lura i andra att han hade nycklar att ge ut/skicka. Som tack för besväret fick han en avstängning. Notera att sådant beteende är inte något vi vill ha här.

Lycka till med att få tag på beta-nycklar! Nu är det inte allt för lång tid kvar till Cata kommer ut

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.