Permalänk
Medlem

gpu sladd

tjenare nu har ett bygget börjat dra ihop sig men kan dock inte har grafikkortet lodrätt som vanligt utan behöver ''vikar'' den alldå typ en sladd mellan moderkort och gpu. vet inte heller direkt vad jag ska söka på men har sett på något bygga att det finns. hoppas ni vet vad jag menar?

/Snall3z

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

tack för sidan men vilken bör jag välja???

Permalänk
Medlem

Då du inte lämnat någon som helst info om vad det är för pryttlar du skall pussla ihop tänker jag gissa och säga 'den femte från vänster'.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

hha förlåt det är ett grafikkort . asus hd 4650. men jag kollade på alla där och det var 2 eller 1 som bara hade den längre stickan. alla andra hade bara till pci. moderkortet jag har är ett asus P5Q pro. räcker det eller behövs mer info?

Permalänk
Medlem

beställt en nu. tack återigen för länken!