program för att öppna pdf-filer?

Permalänk
Medlem

program för att öppna pdf-filer?

hej finns det nått bra gratis program för att läsa pdf-filer? (:

Permalänk
Medlem

Adobe reader... googla nästa gång

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Adobe reader... googla nästa gång

oj haha glömde bort att google finns xD aja ty

Permalänk
Medlem

Foxit reader är lite lättare tycker jag.

Permalänk

Kan tipsa om Sumatra pdf, väldigt lättviktig.
Free PDF Reader - Sumatra PDF by Krzysztof Kowalczyk

Permalänk
Medlem

Kör själv med PDF-XChange Viewer då den finns i 64-bitars version.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Skrivet av Carolus Cobrius:

Kan tipsa om Sumatra pdf, väldigt lättviktig.
Free PDF Reader - Sumatra PDF by Krzysztof Kowalczyk

+1, väldigt smidigt program!

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att Adobe reader är lite tung och kör hellre någon lättare som Foxit reader.
Foxit Software - Downloads(Latest Version)
Föredrar den zipade varianten under "More Download"

Portabel variant av bl.a. Sumatra för de som är misstänksamma mot sånt som installeras eller vill köra program från USB minne mm.
Sumatra PDF Portable | PortableApps.com - Portable software for USB drives

Permalänk

Installerade SumatraPDF och valde att den skulle öppna .pdf filer som standard men upptäckte att den tog över flera format bl.a. .exe filer!

Nån fler med detta problem?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Föreslår själv google chrome

Permalänk

Ingen som använder sumatrapdf?

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Har provat sumatra men den buggade så jag håller mig kvar vid foxit reader som fungerat bäst hittills, även om den också har buggar nu på senare tid. Adobe reader väger ju in på flera ton, så den går bort.

Permalänk
Medlem

Adobe reader X är i mitt tycke den bästa. Lika säker som alla andra eftersom den senaste versionen har fått extra skydd i säkerheten. Jag hade foxit reader innan. Bytte till Adobe eftersom den inte kunde hantera pdf från myndighet. Inga som helst problem med att adobe är tung. Har testat en hel del pdf readers i mina dagar och Adobe vinner. Så klart får du använda vilken som helst. Själv kör jag vidare med Adobe reader.