Permalänk
Medlem

PC-K62: bygglogg

Jag håller på att fräscha upp mitt Lancool PC-K62 Chassi med ny vit lack och gröna 140mm fläktar. eventuellt mer saker senare.

Att göra:

V 1.0
[X] Byta till 3 gröna och en UV lysdiod i 120mm Zalman fläkt
[X] Byta de blåa lysdioderna till gröna i de 3 Lian Li 140mm fläktarna
[X] Lacka 5,25 ports "skydden"
[X] Lacka 5,25 till 2,5 adaptern vit
[X] Lacka Topp och front delarna vita
[X] Lacka sidoplåtarna vita
[Fail] Spraya på en grön logga på en av sidoplåtarna
[X] Köpa in delar till chassit
[X] Hitta på något mer roligt att göra med chassit

V 2.0
[X] Måla insidan och övriga delar av chassit vitt
[X] Måla H50 vit
[/] Måla 6870 kortet vitt med gröna detaljer
[X] Måla Nätagget vitt
[ ] Måla alla kontakter gröna (molex, 24-pin, PCI-e etc.)
[ ] Ev. Minimera det röda på Asus Formula kortet
[ ] Skaffa vit och grön Sleeving
[ ] Fixa Fist loggan på sidan
[ ] En till 140mm i fronten
[X] Diodlist Under datorn

Senaste Bilderna på bygget:

Hade tänkt köpa en ny dator och sätta ihop... men efter att jag tittat lite i denna biten av sweclockers forum så blev jag väldigt sugen på att lacka om mitt PC-K62 chassi till vitt (speciellt efter att jag hade kollat å blackgoat's "Nuclear Winter" projekt) . Efter ett tag så började jag undra lite och eftersom jag inte hittade svaren i äldre trådar så tyckte jag det var smartare att bara fråga!

1) Vad för färg ska jag köpa? går det bra med biltemas eller Clas Ohlsons Primer, Färg och lack, För en novis som jag?

2) Hur gör jag när jag ska måla fronten? hur undviker jag att färgen täcker igen perforeringen? vill inte direkt täppa igen fläkten :P.

3) Om jag ska måla om insidan, ska jag plocka isär det till atomer eller ska jag bara plocka loss det som sitter med skruvar?

5) Några tips till någon som aldrig försökt sig på detta innan?

Bilder kommer när jag kommer igång med moddandet :)!

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

1) har inget bra svar där.

2) kör flera tunna lager med färg..dvs lägg ett tunt lager..låt torka..sen ett nytt lager färg osv osv...dock lär du ju få ta bort fronten annars blir fläkten o allt inuti färgat. gäller allt när man målar..ta tid på dig o flera tunna lager..stressar du o sprutar på massor blir det kanske rinningar o du täpper igen saker mm..bara dåligt blir det iaf

3) du får kolla vad du behöver ha målat..sitter saker ivägen så du inte kommer åt..ja då får du ju helt klart plocka ner det i många delar kanske,

folk här inne får komma med mer förslag.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Tack! Kul att man kan inspirera någon!

Biltemas eller CLas Ohlsons färger ska fungera bra till såna här projekt.
Men ska du försöka dig på att lacka en motorhuv på en bil med en burk från biltema, så är det ju en annan femma

Rugga ytan med fint sandpapper och gör rent med T-röd eller annan kemisk ren sprit.
Har du ett färglager på ytan så räcker det med att rugga ytan för att färgen ska fästa.
Har du däremot ren plåt så är primer att rekommendera.

Som Andyah skriver så är tunna lager färg den bästa vägen att gå.
Spraya ett lager - vänta tills färgen är dammtorr (står på burken vilken torktid den har) - spraya ett till lager.
Samma sak med klarlack om du ska ha det. Den ska på när sista färglagret är dammtorrt.

Jag skulle rösta på att du plockar isär chassit så långt det går. Men känner du inte för att borra ur popnitarna för att sedan sätta ihop det igen så går det säkert att lacka det ändå. Om då svårare.

Maskera allt som inte ska lackas då det flyger massor av färgdamm som sätter sig. Var inte på köksbordet å gör detta med andra ord
Tejp och tidningspapper fungerar utmärkt.

Lycka till med projektet

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk

Jag har också en fråga relaterat till lackering och damm.

Hur ska man bäst göra för att undvika att massa dammpartiklar sätter sig i färgen?
Jag tycker att man borde ha någon slags trasa som inte dammar av sig? Vilken sort?
Hört att man kan spruta med en sprayflaska för att få bort damm i luften?

När jag målade en test bit förut blev det fullt med damm som fastnade under lacken...

Visa signatur

Server: CPU - i7 3960x | GIGABYTE X79-UD3 | RAM 24GB 1600MHz | Corsair HX750(MDPC-X) | Fractal Design R4 | Intel 530 SSD 240GB | Dell U2311h
HTPC: i5 6600k, 1060 GTX, 8GB Ram, 256 GB SSD.

Permalänk
Medlem

Liten update

Nu blir väll denna tråden lite mer av en bygg tråd än en frågetråd :P, har varit och köpt Primer, Matt vit färg och klar lack på Clas Ohlson. Sen fick jag ett intressant paket från inet också ^^! lägger upp några bilder så blir tråden kanske lite mer intressant.

Vit färg, Klarlack och grå primer. hoppas inte jag köpte fel nu ;P

Sliparket jag köpte, hoppas det var rätt kornighet nu... visste inte alls vilken jag skulle ha så tog ett
som var mitt emellan :), (valde jag rätt?)

Paketet från inet :D! innehåller: Scythe Kaze fläktkontroller, 3,5 till 5,25 Adapter, Samsung DVD-brännare, 500GB WD Caviar Black, Ace Keyboard och S-ATA kabel 90cm!

Har satt dit fan controllern i Lian-Li 3,5 till 5,25 adaptern. fick fila en del för att den skulle nå fram men till sist blev det bra! hade tänkt att måla adapter delen vit och låta controllern vara svart!

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk

Färgen kan jag inte säga nåt om men sandpappret.
Det kommer nog bli repigt, jag skulle säga korn ~1000 för att slippa repigt resultat.
Du ska bara rugga upp ytan så att färgen fäster.

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackgoat:

Färgen kan jag inte säga nåt om men sandpappret.
Det kommer nog bli repigt, jag skulle säga korn ~1000 för att slippa repigt resultat.
Du ska bara rugga upp ytan så att färgen fäster.

//BG

Ajdå, Då får jag ta en runda förbi clas ohlson imorn! DE har dock bara 800 och 1200, vilken skulle bli bäst?
Ska ändå plocka upp chassit från pressbyrån imorn så det blir en intressant dag :)!

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

1200..desto högre siffra..desto finare papper.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Andyah:

1200..desto högre siffra..desto finare papper.

Japp, 1200 är bättre. Det krävs inte så mycket för att färgen ska få fästa. SÅ länge ytan inte är blank så ska det funka.

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Skrivet av Blackgoat:

Japp, 1200 är bättre. Det krävs inte så mycket för att färgen ska få fästa. SÅ länge ytan inte är blank så ska det funka.

//BG

Körde nyss med 1200 från clasohlsson och körde med deras matt svarta färg också!
Blev riktigt bra tycker jag!

Jag körde inte med primer dock - får se hur det håller

Visa signatur

Server: CPU - i7 3960x | GIGABYTE X79-UD3 | RAM 24GB 1600MHz | Corsair HX750(MDPC-X) | Fractal Design R4 | Intel 530 SSD 240GB | Dell U2311h
HTPC: i5 6600k, 1060 GTX, 8GB Ram, 256 GB SSD.

Permalänk
Skrivet av nicklas1988:

Körde nyss med 1200 från clasohlsson och körde med deras matt svarta färg också!
Blev riktigt bra tycker jag!

Jag körde inte med primer dock - får se hur det håller

Pics or it didn't happen!
Kul å se hur det blev

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Skrivet av Blackgoat:

Pics or it didn't happen!
Kul å se hur det blev

//BG

Kan slänga upp någon bild imorgon! Är så dåligt ljus nu.
Men har bara målat chassi sidan än så länge

Det enda negativa som jag såg nu är att färgen började spruta så att det blev som små små ringar där det blev lite mer färg (inte rinningar). Kanske torkar det bara lite segare.. Får se hur det ser ut imorgon

Visa signatur

Server: CPU - i7 3960x | GIGABYTE X79-UD3 | RAM 24GB 1600MHz | Corsair HX750(MDPC-X) | Fractal Design R4 | Intel 530 SSD 240GB | Dell U2311h
HTPC: i5 6600k, 1060 GTX, 8GB Ram, 256 GB SSD.

Permalänk

Fick exakt samma idé från exakt samma tråd, och jag råkar ju också ha ett K-62 Efter att ha spontansprayat mitt xbox 360 svart så är jag dock lite osäker på om jag vågar... ska nog vänta och se hur det går för dig först

Visa signatur

Lancool PC K-62 - i5 2500k@4,2 - MSI GTX 980 - 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

Bild update

Skrivet av Brainfreeze:

Fick exakt samma idé från exakt samma tråd, och jag råkar ju också ha ett K-62 Efter att ha spontansprayat mitt xbox 360 svart så är jag dock lite osäker på om jag vågar... ska nog vänta och se hur det går för dig först

Har fått Chassit från inet nu :)! det var helt i ungefär en kvart sen hade jag plockat ner det och börjat fixa med spraysakerna. Testmålade lite först på ett mAtx chassi, och sens atte jag igång med smådelarna.
Här kommer en massa bilder.

(kommer vara borta hela helgen så det blir troligen inga nya bilder förens på måndag eller tisdag)

Paketet som kom från inet idag!

Allt möjligt som följde med chassit. Bla. en moderkorts högtalare ;P!

Delarna som förhoppningsvis ska bli vita. Efter lite tänkande bestämde jag mig för att behålla den svarta färgen inuti chassit. Tror att det blir lite mer effekt av cold cathodes när det är svart inuti!

Testsprayade ena sidan på ett skräpande chassi jag hade, blev ganska snyggt. Specielt Msi loggan

Delarna som jag börjat måla, Pci Bracket'sen har jag målat vita men vände dem precis innan jag tog bilden av någon dum anledning ;P. 5,25 skydden slipade jag ner och målade direkt vita. Fronten och överdelen bestämde jag mig för att prima för det var en rätt skrovlig yta.

Hade tänkt göra ungefär likadant som på msi loggan fast med mitt nick som motiv på något av hörnen. hade även tänkt sätta något lite större på baksidan men vet inte riktigt hur jag gör det bäst... ska jag ta maskeringstejp och skära ut den formen jag vill ha, måla på och sen dra bort tejpen så orginalfärgen utgör bilden. eller ska jag köpa svart sprayfärg och spraya bilden med någon slags schablon efteråt? heltst skulle jag vilja ha en extremt bred tejp eller någon form av tejp-papper så jag kan klistra dit min figur, måla på och sen dra bort. några tips?

(har en massa mer bilder men känner på mig att det bara blir tråkigt att titta på om jag lägger up typ 20 bilder )

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

Har kommit hem igen nu, Tänkte börja spraya igen men undrar om man behöver mer än ett lager primer innan man lägger på färgen.

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Skrivet av Swij:

Har kommit hem igen nu, Tänkte börja spraya igen men undrar om man behöver mer än ett lager primer innan man lägger på färgen.

Primern är till för att färgen ska få fäste på metall.
Är det ett lager färg på det som ska lackas så räcker det med sandpapper.

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem

Jag har ett sånt här chassi själv, följer projektet med spänning!:)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackgoat:

Primern är till för att färgen ska få fäste på metall.
Är det ett lager färg på det som ska lackas så räcker det med sandpapper.

//BG

Tog primer på Framdelen och den övre delen som är av plast. Tänkte slipa sidoplåtarna med sandpapper men innan jag börjar med dem ska jag klura ut hur jag ska göra med trycket på sidan.

Skrivet av Sewerin:

Jag har ett sånt här chassi själv, följer projektet med spänning!:)

Kul att någon följer :)!

PCI bracket'sen är nu vitmålade och lackade! Och 5,25 tums skydden håller på att torka sedan blir det att lacka dem medklarlack. har även börjat måla top och front skydden med vitt men färgen tog slut, får ta en tur förbi Clas Ohlson's igen imorn :P...

//Swij

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

Byta Fläkt LED's

Har kommit fram till att det inte räcker att måla om chassit vitt, jag vill göra mer! så tänkte en stund och kom fram till att jag vill byta ut De blå LED'sen i 140mm fläktarna till Gröna! Jag hade några gröna LED's liggandes hemma så jag experimenterade lite med en 120mm blå Zalman fläkt (som såg precis ut som Lian Li 140mm fläktarna jag ska fixa). Men de Normalintensiva LED'sen jag hade var på tok för svaga. Jag kollade en stund på Kjell & Company's hemsida och hittade två olika sorters högintensiva Gröna LED's: LED 1 och LED 2. Nu undrar jag vad det är för skillnad på dem? Vad är mcd (intensitet)? och sist men inte minst är det bara att löda dit dem när jag köpt dem? eller är det något jag måste räkna på först, typ ström förbrukning etc.

Några bilder från mitt fläkt experiment för skojs skull

Det började med Några få kablar och 2 fläktar

Men efter några minuters pillande såg det ut såhär...

Till sist fick jag till det, hittade inte eltejpen så frystejp fick duga

Här syns det hur otroligt lamt den Billiga LED'n lös jämfört med de blå Zalman LED'sen.

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

den ena dioden lyser mkt starkare (högre mcd) men oxå nästan bara rakt fram. medans den andra lyser lite mindre o sprider ljuset mkt mera, dock vet jag inte hur stor skillnad i ljuset är

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Andyah:

den ena dioden lyser mkt starkare (högre mcd) men oxå nästan bara rakt fram. medans den andra lyser lite mindre o sprider ljuset mkt mera, dock vet jag inte hur stor skillnad i ljuset är

Båda lyser lika starkt (exakt samma färg dessutom) men eftersom den ena har mer riktakt ljus (lägre spridningsvinkel) har den intensivare ljus, dvs samma antal fotoner men på en mindre yta.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av el_genius:

Båda lyser lika starkt (exakt samma färg dessutom) men eftersom den ena har mer riktakt ljus (lägre spridningsvinkel) har den intensivare ljus, dvs samma antal fotoner men på en mindre yta.

Jag var på Kjell & Company och Clas Ohlson idag :)! Har köpt Gröna LED's 5mm, Buntband, Limpistol, Vit färg och krympslang. Har suttit och klurat lite med att byta ut LED'sen och lyckades byta ut en Blå LED på min 120mm zalman fläkt till en UV LED. Det blev inget målande idag men ska sätta igång med det igen imorn.
Ikväll blir det nog inget mer. Här kommer det lite bilder från LED bytet:

Efter en massa Trixande fick jag det att se någolunda bra ut

Och otroligt nog funkade det! dock ser UV-LED'n väldigt blå ut på bild.

På bild syns det knappt att det är en UV-LED, men på riktigt lyser den det lila UV ljuset över sin del av fläkten :)!

//Swij

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

detta följs!

Permalänk
Medlem

Fläktar och Lödning

Har spenderat hela eftermiddan på att löda fläktarna :)! Har lött klart 120mm fläkten och en 140mm fläkt sen tog lysdioderna slut. Får köpa mer på Kjell imorn (det känns som jag skulle kunnat spara en del resor till kjell och clas om jag vetat vad jag behövde ) 140 mm fläkten tog inte alls lång tid och jag lär bli klar med de andra 2 imorn. Just nu håller jag på att lägga några lager färg på panelerna men har fortfarande inte börjat med sidoplåtarna. Här kommer en del bilder från idag :)!

Första Gröna Lysdioden på plats med Lim och lödtenn. Det tog en bra stund att få fast den

Och den funkade! Nu är det bara 2 till!

Andra Dioden på plats, och jag lyckade skala kabeln så bra att jag inte behövde skarva på extra! Riktigt nöjd med den

Alla på plats nu, UV-Dioden ser inte lika blå ut längre :)!

De Riktiga PC-K62 fläkarna, Som snart ska bli gröna :)!

Så här sitter lysdioderna fast, bara en lim-klick

det var bara att dra ut den

Använder lödkolven för att få bort den blå lysdioden

(Missade att ta bilder ett tag, sorry :/)

Så blev den jämfört med en av de blåa. DEn gröna färgen är mycket starkare och fylligare på riktigt, av någon anledning ser det helt genomskinlig ut på bild...

En sista bild up-close på den färdiglödda fläkten

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

Målning

Nu har jag lagt på några lager färg igen :)! och PCI-Brackets'en är klarlackade.
här kommer ännu mer bilder!

Har bytt rum till garaget nu för det luktade drivgas i hela huset och det gillade inte morsan :P.

Ett sista lager klarlack på dem sen ska de in i chassit

Här är de insatta i PC-K62'an måste säga att det blev riktigt snyggt :)!

Från utsidan sett, inte så pjåkigt!

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swij:

Nu har jag lagt på några lager färg igen :)! och PCI-Brackets'en är klarlackade.
här kommer ännu mer bilder!

http://i289.photobucket.com/albums/ll215/MapperSwij/PC-K62/Pi...

Har bytt rum till garaget nu för det luktade drivgas i hela huset och det gillade inte morsan :P.

http://i289.photobucket.com/albums/ll215/MapperSwij/PC-K62/Pi...

Ett sista lager klarlack på dem sen ska de in i chassit

http://i289.photobucket.com/albums/ll215/MapperSwij/PC-K62/Pi...

Här är de insatta i PC-K62'an måste säga att det blev riktigt snyggt :)!

http://i289.photobucket.com/albums/ll215/MapperSwij/PC-K62/Pi...

Från utsidan sett, inte så pjåkigt!

nice!

Permalänk

Ser snyggt ut
Gröna fläktarna blev bra också även fast jag personligen inte gillar just grönt

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem

Update ;)

Skrivet av Blackgoat:

Ser snyggt ut
Gröna fläktarna blev bra också även fast jag personligen inte gillar just grönt

//BG

Tycker Grönt och vit är en riktigt snygg kombination ;).

Ikväll har jag målat vidare på top och front delarna men jag har även börjat måla sidoplåtarna! men efter att jag lagt ett lager färg så tog färgburken slut... så det blir ännu en tur förbi Clas Ohlson innan jag kan fortsätta med målningen. Jag har beställt Lysdioder från Kjell som kommer till butiken imorgon så jag kan fortsätta att göra om fläktarna. Och här kommer så klart lite bilder från dagens arbete.

Top och front Delarna börjar se riktigt bra ut nu, något lager färg till sen blir det lackining

Nu har jag även börjat måla sidoplåtarna, först slipade jag sen prim'ade jag och till sist ett lager färg.

5,25 skydden är klarmålade och här håller jag på att lacka dem, även 5,25 till 2,5 adaptern håller på att lackas

det var allt för idag. kommer nog med mer bilder imorgon eller på Lördag

//Swij

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

Update

Då vart det dax för lite fler bilder! Idag har jag varit på kjell och hämtat de sista Lysdioderna :)! sen har jag varit på clas ohlson och köpt vit färg... och sen har jag varit på biltema och köpt grön färg för dekaler ;P...
Här kommer lite bilder:

Är klar med att byta Lysdioder på de 2 sista fläktarna!

Här är mitt tjuvkopplade nätagg som jag testat fläktarna i under diodbytena :P...

Så här ser det ut på målningsfronten... inte så mycket nytt

Nya gröna färgen var jag dock tvungen att testa :P...

Burksamling... har blivit en del mer än vad jag trodde.

Chassit med fläktarna insatta. och allt funkar!

en mörker bild.... ser bra ut :)!

5,25 adaptern är klarlackad så jag skruvade fast fläktkontrollern.

5,25 "skydden" är också klarlackade så jag satte in gallrena och det blev faktist riktigt snyggt

Alla 5,25 "skydden"... Tycker det blev rätt fint

Nu är det bara Lackning och dekalmålning kvar!

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk

Det ser grönt ut!
Keep it up.

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |