Permalänk

En till minnes fråga...

Ok, nu när jag ska köpa 512 MB DDR 2100 minnen som jag fått råd av flera av er här. Dom ska vara till en XP 2000+ som inte ska klockas..

Hur bra är sk "noname" minnen mot ex Kingston lr Samsung?

Jag fundera på Samsung.. Vad tror ni?

/BILSKIRNE...

Permalänk
Medlem

Bumpning är inte tillåten.

*tråd anmäld*

Eftersom det skiljde tre minuter mellan inläggen utgår jag ifrån att det skedde ett litet misstag eller något. Att låsa tråden känns lite overkill. Trådskaparen bör dock tänka över sina handlingar i fortsättningen //Grillcliff

Visa signatur

Kommande dator: Intel P4 2.5A / ABIT TH7-II RAID / Samsung 512MB (2x256MB) PC800 RDRAM / ATI Radeon 9700 Pro / Creative Soundblaster Audigy Player / 2x80GB Seagate Barracuda 4 @ RAID-0 / Samsung 19" SyncMaster 959NF / Addtronics 7896A / Antec TruePower 430W

Permalänk
Medlem

Förresten, det spelar ingen större roll vilka minnen du har om du inte tänker överklocka.

Visa signatur

Kommande dator: Intel P4 2.5A / ABIT TH7-II RAID / Samsung 512MB (2x256MB) PC800 RDRAM / ATI Radeon 9700 Pro / Creative Soundblaster Audigy Player / 2x80GB Seagate Barracuda 4 @ RAID-0 / Samsung 19" SyncMaster 959NF / Addtronics 7896A / Antec TruePower 430W

Permalänk

Jupp, skulle ändra men lyckades citera mig själv.. Klokt..

"Förresten, det spelar ingen större roll vilka minnen du har om du inte tänker överklocka"

-Ah, men säg det direkt

Tackar.

/BILSKIRNE...

Permalänk
Medlem

spelar det ngn större roll om man har 266mhz, eller 333mhz på ett asus a7v333 mobo?

Visa signatur

//Mattias

Permalänk

vad är bumpning??