Permalänk
Medlem

Dynamic Pattern

Hej på er !

Skulle vilja få lite feedback på vad ni tycker om mitt band. Vi spelar metal med Meshuggah, Pantera, Machine Head, Bulb, Killswitch Engage ,Periphery som influenser

Dynamic Pattern on MySpace Music - Free Streaming MP3s, Pictures & Music Downloads

Om musiken faller er i smaken så får ni gärna joina oss på facebook Dynamic Pattern | Facebook

Mvh

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X | ASUS ROG Ryujin II 360mm | ASUS ROG Crosshair X670E Hero | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast | WD Black SN850X 2TB Gen 4 | Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart | AOC CU34G2X 144Hz |

Permalänk
Medlem

Lyssnar knappt på metal/hardcore utan mest på death metal. Men kan ge några synpunkter ändå!

Under da-da da da-da delarna skulle det inte skada med något som fyller upp tomrummet. Kanske lägga in något melodiskt?

Delarna vid rensång var riktigt bra. Väldigt mycket influenser från Killswitch Engage hör jag. De var väldigt mycket bättre än screamo delarna som var mest da-da -da -addada.

Ni har potential att bli bra iaf!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Inte dåligt! Lyssnar på en del olika metal stilar, mestadels progressiv, och som Shrudder sa så kanske något melodiskt skulle bli bra. Variation/ experimenterande är något riktigt bra i allt tycker jag!