Permalänk

NOLF2-demo

E det nån som har fått ner det jag står på en oändlig kö hos fileplanet...

Sett fram imot detta bra mycket mer än UT2003 så det kom alldeles perfa!

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

Tog det från 3dgamers. Gick bra i böjan, nu är jag nera på 22 kB/sek

Permalänk

mmm har ca 30min till själva nerladdnigen startar.
Uushhhh

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

har ngn lust å lägga upp det? så man slipper köerna?

Permalänk

Ledsen men inte på min gamla dator FTP:n e på den nya sorry.

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shadowx
http://ftp.fragzone.se/?s=&p=spel/nolf2/ finns på FZ nu

Den går inte tanka där ifrån

än ivarje fall

fungerar nu
22:33

går bara i 90 kB/s tyvär

Visa signatur

Xp1700+@Max 2689 mhz FSB@Max 250 SC(Synk) NF7-S rev 1.2
Thorton@Max 2801.8mhz+(L2@512) FSB@Max 291+! 2,5.3.4.11 DC(1/1)3.54 Vdimm 2x256 mb bh5 Dfi Lanparty Rev B(4440+/4095+)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lastviking

Den går inte tanka där ifrån

än ivarje fall

Säger detsamma.
Nåja, jag måste ända lägga mig snart så den hade inte hunnit klart i vilket fall som helst.
Och så har jag inte ens testat UT2003-demot än!
Detta trots att jag drog ner det i söndags...

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Gå till http://gameguru.box.sk/
och dra ner det med gigex gör jag ligger i 90 kb/s nu 5 % kvar

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk

Helt ok finfin grafik osv. jg ska ge det STOCK med den nya burken som e på G.

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte fram någonstans. För hög bandbredd överallt verkar det som. Jag hoppades på att hämta hem det från fragzone.se, men ingen lycka där inte. Helvete!!!

Permalänk
Medlem

HAA! Äntligen jag kom fram laddar hem i 56,9kB/sek med mitt ADSL. WWeeee

Permalänk
Medlem

Det laggade mer än vad teasern gjorde

fast det lär vara kul som fan..

Först 2003 och nu detta... man är fan i himmlen jue

Permalänk
Keeper of the Bamse

Laggar? Är det ett MPtest?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Skön känsla säger jag...synd att man bara hann testa spelet i 2 minuter, innan man fick ta och spurta till busshållplatsen :-(... *längtar hem*

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk
Medlem

50:- till den som bränner det å skickar det på posten te mej

gissa vad jag ska ladda ner idag??, fan va ql jag har vänat på NOLF2 sen ettan kom ut

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

Hmmm, inte särskilt revolutionerande grafik på UT2003 jämfört med detta.

Snyggare vatten än det i NOLF2-demon har jag ALDRIG sett, och ändå sitter jag för tillfället på ett GF2-kort!!!

Allt är mycket snyggare än UT2003, förutom gräset såklart, även om det rör på sig i denna demo iallafall, och sånt ger alltid plus

Synd bara att man får det vanliga problemet med röster som försvinner i cutscenes, och tyvärr även inne i spelet också.
Precis som i Flashpoint och förra NOLF2 teasers samt kanske nåt spel till. Antar att det är mitt Soundblaster 128 som börjar bli gammalt eller nåt

Permalänk
Medlem

Allt flyter på max hos mig och inga röster försvinner i mellansekvenserna.
Höll på att "tappa hakan" när jag spelade andra uppdraget. (Vattnet ser verkligen verkligt ut!). Jag fifflade också med nån inställning i "Performance". Nått som hette något med "Bumppoly enable". Då blev vattet ännu vackrare.
Skall komma i Oktober säger de på sista sidan när man stänger av spelet....Gissa om jag är först i affären som säljer det!

Permalänk
Medlem

Jupp, verkar bli grymt spel.
Synd att man inte får några röster i spelet bara
Verkar som dom kräver att man ska ha vissa audiocodecs eftersom dom använder sig av mp3 eller nåt för rösterna.

Och har man/har haft Nimo installerat så verkar det bli ordentliga problem. Alla som nån gång kollat en DivX-film vet nog hur bökigt det kan va att få tag i rätt codecs.....synd att speltillverkare ska börja använda sig av ljud på detta sätt

Permalänk
Medlem

Känslan i detta spel är SÅ jävla skön! Likaså ettan.

FAN vad jag ska köpa det när det kommer ut. Nolf 1 står ju självklart redan i hyllan. :]

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk

Det här med ljudprblem fattar jag inte, jag har en gammal PII med nått mysko ljudkort och ljudet finns alltid med osv...

Jag ser fram imot att lira det på nya buken som kommer strax.

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Razor_cut
Det här med ljudprblem fattar jag inte, jag har en gammal PII med nått mysko ljudkort och ljudet finns alltid med osv...

Jag ser fram imot att lira det på nya buken som kommer strax.

Nej, det beror nog inte på hårdvara, utan man måste ha rätt ljudcodecs installerade verkar det som.
Och om man lekt runt massa med Nimo Codec Pack och diverse DivX-codecs så kan det tydligen bli såhär

Verkar inte gå att åtgärda hos mig iallafall, så får hoppas dom ändrar detta tills spelet kommer ut. Annars är det ju en stor tabbe, att man inte ska kunna kolla DivX-filmer och spela spelet utan att behöva installera/avinstallera saker däremellan.

Permalänk
Medlem

Underbart spel och det funkar utan att man behöver ställa ner grafikinställningarna till skit.

Visa signatur

Heder och mord hör inte ihop

Permalänk
Medlem

Fett spel.
Längar till mitt Ati Radeon kort

Permalänk
Medlem

Grymt spel! Jag spelade på low details, jag tyckte inte man märkte så mycket på grafiken, var ju snyggt! Klarade nyss av alla banorna.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Vart ska man efter att ha pulat med postlådorna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Vart ska man efter att ha pulat med postlådorna?

In i affären mittemot och prata med gubben där inne.
Sedan leta rätt på några ninjor och lyssna efter nya platsen man ska till, alternativt döda alla och ta en lapp med samma information.
Du hittar nog....när man fått den informationen, och gått tillbaka till gubben igen, så är banan slut, och som belöning får man ännu mer otroligt snyggt vatten på nästa level, fast på närmare håll denna gång

Permalänk
Medlem

FAN va gött spelet e.
förs i kön kommder jag å stå när det släpps, synd bara att dom ändrat rösten på cate archer

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

NOLF2 grafiken imponerade mer på mig än vad UT2003Demot gjorde!!!, vad tycker ni?

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Ja, som jag sa så spelade jag på low, undrar hur snyggt det blir på high.

När släpps spelet i Sverige? Helt klart värt att köpa!

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB