Permalänk
Medlem

gaming mus för folk med stora händer!?

tjena det är så här att jag köpte en ny gaming mus ace edge 3200, allt är bra med den förutom att jag har för stora händer för den så den är jobbig att spela med så tänkte skicka tebax och byta den. någon som vet en gaming mus som passar folk med stora händer för runt 500kr??

Permalänk
Medlem

Qpad 5K har jag, tror den är lite större än den du har fast kostar nån hundralapp mer än 500. Ruskigt skön mus.

Visa signatur

Fermi, för dig som inte har element på rummet.

Permalänk
Skrivet av flintec:

tjena det är så här att jag köpte en ny gaming mus ace edge 3200, allt är bra med den förutom att jag har för stora händer för den så den är jobbig att spela med så tänkte skicka tebax och byta den. någon som vet en gaming mus som passar folk med stora händer för runt 500kr??

Då måste jag säga Razer DeathAdder den kommer du inte gå fel på och är perfect(enligt mej) för mina stora händer ^^
Razer DeathAdder - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Möss

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av siferhumen:

Då måste jag säga Razer DeathAdder den kommer du inte gå fel på och är perfect(enligt mej) för mina stora händer ^^
Razer DeathAdder - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Möss

Håller inte med, har ganska stora händer själv och tycker min DeathAdder är för liten.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

steelseries ikari? jag har stora händer och den passar perfekt för mej iaf

Permalänk
Skrivet av TheDaemon:

Håller inte med, har ganska stora händer själv och tycker min DeathAdder är för liten.

Då har du stora händer grabben ^^
men allt är inte perfekt för alla men DeathAdder rekommenderar jag starkt ^^

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av siferhumen:

Då har du stora händer grabben ^^
men allt är inte perfekt för alla men DeathAdder rekommenderar jag starkt ^^

Har iofs en DeathAdder Respawn, är den mindre?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

microsoft sidewinder?

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk
Medlem
Skrivet av flintec:

tjena det är så här att jag köpte en ny gaming mus ace edge 3200, allt är bra med den förutom att jag har för stora händer för den så den är jobbig att spela med så tänkte skicka tebax och byta den. någon som vet en gaming mus som passar folk med stora händer för runt 500kr??

jag kör med en logitech mx518, den sizen funkar bra till mina stora händer iaf

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965 "C2" | MEM: 8Gb Corsair XMS3 DDR3 minne | MB: MSI 790FX GD70 | GPU: Sapphire HD 4890 1Gb | HDD: 1# Intel x25 -M G2 80Gb 2# Samsung Spinpoint F3 1TB | PSU: Crosair HX620W | OS: Windows 7 Ultimate SWE x64 | CHASSI: CM Storm Sniper AMD Dragon Edition | SKÄRM: acer GD245HQ | Tangentbord: Microsoft Sidewinder x4 | Mus: Logitech mx518 |

Permalänk
Medlem

Skickade mail till dig, kolla det kan vara intressant

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Medlem

Jag spelar inte på nån elitnivå, men min Microsoft Intellimouse 3.0 funkar mkt mkt fint och jag har stora vackra händer

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk
Medlem

Jag finner det lustigt att du rekommenderar just den musen som han inte trivs med.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Jeppeppe:

Qpad 5K har jag, tror den är lite större än den du har fast kostar nån hundralapp mer än 500. Ruskigt skön mus.

Säger de samma

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

razer mamba, älskar min egna

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias