Permalänk
Medlem

Spel dator köp

Hej

Ska köpa ny dator så undrar om ngn kan sätt ihop en bra burk till mej.:) spel dator.

Har skärm mus osv, behöver bara burken , ska vara os i.

Inet ska sätta ihop den, budget 13 tusen.

Tack i förhand.

Permalänk
Hedersmedlem

Har du kollat runt lite i den här forumdelen? Det finns många som vill ha speldatorpaket mellan 10-15kkr, om du inte har några speciella krav så behöver du troligen inte skapa en ny tråd.

Permalänk
Medlem

har kollat igenom och hittar inget som jag söker efter.

Skulle ngn pr0 skulle kunna vara vänlig o sätta ihop ngt

Permalänk

Dator

skulle kunna göra en burk när jag kommer hem (typ kl 15:00) något du funderat på som intel eller amd, ati eller nvidia.

Permalänk
Medlem

Vet inte, Vet inte vad de blir för skillnad Den som ger mest så duger de för mej.

Permalänk

Dator

Jag är en intel fanboy så kan inte så mycket om Amd. men vad tycks om denna burk.Imageshack - dator3.png
om du har tid att vänta så kan du ju alltid ta en Fractal Design Define R3 istället för antec three hundred

Permalänk

här, fett prisvärt tycker jag, fps per buck så att säga. sen kan du givetvis ändra chassi, men de är jävligt snyggt må ja säga.

EDIT: råka köra med 1600mhz minnen, moderkortet stöder bara 1333mhz, så de ba ändra

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms