Dead space till windows 7 funkar inte

Permalänk

Dead space till windows 7 funkar inte

Hej jag har nyss köpt Dead space till windows och jag använder win 7. Installation och start av spelet funkar felfritt men när intro scenen börjar så blir bilden alldeles suddig och dom olika bilderna blir genomskinliga m.m likadant när intro är över och man ska börja röra sig på egen hand.

jag har kollat efter patch och något annat forum där dom skrivit om något liknande men inte hittat något.

Visa signatur

Fractal design Define R3, CPU AMD Phenom 4x II 965 3.4 GHz, GPU XFX Radeon hd 6950 2 GB, Mobo GA-7490XTA-UD4. RAM 4 GB DDR 3. OS win 7 Professional 64 bit. PSU OZR modxstream-pro 700 W.

Permalänk
Medlem

Spelet fungerar perfekt för mig (Win 7 x64), jag tror att det inte finns några patchar för Dead Space

Permalänk

Jag använder win 7 64 bit och efter start menyn då introt har börjat blir grafiken alldeles konstig även när spelet börjat.

är inget fel på grafik kortet då jag inte har problem med mina andra spel borde kanske nämnas att jag provat att starta det i xp mode och som adminastratör

Visa signatur

Fractal design Define R3, CPU AMD Phenom 4x II 965 3.4 GHz, GPU XFX Radeon hd 6950 2 GB, Mobo GA-7490XTA-UD4. RAM 4 GB DDR 3. OS win 7 Professional 64 bit. PSU OZR modxstream-pro 700 W.

Permalänk
Skrivet av Sheytan:

Spelet fungerar perfekt för mig (Win 7 x64), jag tror att det inte finns några patchar för Dead Space

kör du spelet med några särskilda inställningar? inte för att jag tror att det ska göra nån skillnad men värt att prova

Visa signatur

Fractal design Define R3, CPU AMD Phenom 4x II 965 3.4 GHz, GPU XFX Radeon hd 6950 2 GB, Mobo GA-7490XTA-UD4. RAM 4 GB DDR 3. OS win 7 Professional 64 bit. PSU OZR modxstream-pro 700 W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheytan:

Spelet fungerar perfekt för mig (Win 7 x64), jag tror att det inte finns några patchar för Dead Space

Samma, funkar fint för mig med. Win 7 64bit

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?