Jag ska köpa nytt headset för 2000 :-...Men vilket?

Permalänk

Jag ska köpa nytt headset för 2000 :-...Men vilket?

Jag har tänkt att köpa ett nytt headset. Det ska vara bra ljud och mikrofon. Jag vill ha trådlöst och det ska gå att kunna koppla in till Xbox 360 och PC. Priset får ligga strax under 2.000kr eller exakt 2.000kr.

Ljudfunktioner som Wartapes i Bc2 vill jag kunna nyttja.
Jag vill även ha Dolby digital för filmtittande. (eftersom jag bor med min familj så är det bra att använda headset som ljudkälla så att jag inte stör andra mitt i natten)

Ha det skojj!

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Jag har tänkt att köpa ett nytt headset. Det ska vara bra ljud och mikrofon. Jag vill ha trådlöst och det ska gå att kunna koppla in till Xbox 360 och PC. Priset får ligga strax under 2.000kr eller exakt 2.000kr.

Ljudfunktioner som Wartapes i Bc2 vill jag kunna nyttja.
Jag vill även ha Dolby digital för filmtittande. (eftersom jag bor med min familj så är det bra att använda headset som ljudkälla så att jag inte stör andra mitt i natten)

Ha det skojj!

Logitech Gaming Headset G930 känns som ett självklart val
Logitech Gaming Headset G930 - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Headsets

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Skrivet av jesusbarnet:

Ja det är snyggt, men är det kompatibelt med Xbox360?

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Ja det är snyggt, men är det kompatibelt med Xbox360?

Logitech "Högt och tydligt

Med ett enda headset kan du både lyssna på detaljrikt stereoljud när du spelar dataspel och röstchatta med din PS3™ och Xbox 360®."

så 7.1 funkar inte på xbox

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Skrivet av jesusbarnet:

Logitech "Högt och tydligt

Med ett enda headset kan du både lyssna på detaljrikt stereoljud när du spelar dataspel och röstchatta med din PS3™ och Xbox 360®."

så 7.1 funkar inte på xbox

Haha, jag visste inte att Logitech alltid fungerade med Xbox360. Men bara jag får ljud så är det headsettet perfekt för Xbox LAN.

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Haha, jag visste inte att Logitech alltid fungerade med Xbox360. Men bara jag får ljud så är det headsettet perfekt för Xbox LAN.

jag trycker att det är det bästa köpet i din prisklass helt klart

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Skrivet av jesusbarnet:

jag trycker att det är det bästa köpet i din prisklass helt klart

Vad har du för headset?

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Vad har du för headset?

köpte ett g35 veckan innan släppet av 930G tyvärr

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

går det att få annat en röstchatt med xbox?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

går det att få annat en röstchatt med xbox?

Xbox är inte min portal, så jag förstår inte vad du menar riktigt

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

går det att få annat en röstchatt med xbox?

Jag tror man kan chatta med voice och bild som (skype kopia).Man kan iaf skicka voice message.

Permalänk

Är det verkligen värt 800:- för att få g930 istället för g35? Det enda som skiljer är väll att g930 är trådlös ?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem

ganska säker på att han sa trådlöst, annars är det ett bra par hörlurar

Permalänk
Skrivet av spot_1337:

Är det verkligen värt 800:- för att få g930 istället för g35? Det enda som skiljer är väll att g930 är trådlös ?

Hej Spot_1337!
Är det sant att G930 är identisk ljudmässigt och mikrofonmässigt med G35? Men att G35 kostar 800:- mindre? (den sista var en retorisk fråga)
För om man spekulerar i de kretsarna, finns det något annat trådlöst headset som är lika bra som G930?
(två frågor, glöm inte )

Permalänk
Skrivet av jesusbarnet:

Logitech "Högt och tydligt

Med ett enda headset kan du både lyssna på detaljrikt stereoljud när du spelar dataspel och röstchatta med din PS3™ och Xbox 360®."

så 7.1 funkar inte på xbox

Är du säker på att G930 fungerar med Xbox360?G930 Headphones? Do they work with the Xbox 360? - Logitech Forums

Getting the G930 headset to work with PS3 HAS to b... - Logitech Forums

Permalänk
Medlem

jag såg på fel lurar sorry

Wireless Headset F540

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem
Skrivet av jesusbarnet:

jag såg på fel lurar sorry

Wireless Headset F540

dom har inte 7.1

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Skrivet av furuliden:

Hej Spot_1337!
Är det sant att G930 är identisk ljudmässigt och mikrofonmässigt med G35? Men att G35 kostar 800:- mindre? (den sista var en retorisk fråga)
För om man spekulerar i de kretsarna, finns det något annat trådlöst headset som är lika bra som G930?
(två frågor, glöm inte )

Angående ljudet och mikrofonen har jag ingen aning om de är likadana, jag beställde ett g35 i går kväll så vi får se hur det blir. Enligt prisjakt kostar G35 751:- mindre än G930

Permalänk
Skrivet av spot_1337:

Angående ljudet och mikrofonen har jag ingen aning om de är likadana, jag beställde ett g35 i går kväll så vi får se hur det blir. Enligt prisjakt kostar G35 751:- mindre än G930

Du får säga till mig om du kan ha Wartapes med G35 Har du fått dom än?