Rösta om årets datorbutik 2010

Permalänk
Melding Plague

Rösta om årets datorbutik 2010

Det är dags att göra sig redo inför Årets datorbutik 2010. I tre veckor framöver har alla medlemmar möjlighet att rösta fram den bästa återförsäljaren i Sverige.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Alina Systems!

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Hedersmedlem

Skulle kunna satsa min ena lilltå på att det blir Inet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Skulle kunna satsa min ena lilltå på att det blir Inet.

Inet!!!! <3

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk

Jag brukar hålla mig till en liten butik som finns i Västerås och Stockholm, 128bit heter den.

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

Lika bra att avsluta omröstningen, Inet.se är bäst vad någon än säger.

Edit: Glömde en sak, en vän köpte en skärm (Acer G245 24" 120hz) av dom för låt säga för en månad sen, han beställde med artikelnummer (xxx04), men han fick skärm (xxx09), jag mailade då Inet och frågade vad som försigår, då kom det fram att dom har skrivit fel artikelnummret på hemsidan, jag bad dom självklart att ändra till rätt.. 2 veckor senare, inte fan är det ändrat.. då tar jag kontakt med Inet på facebook, frågar om dom kan ändra.. ytterligare 2 veckor går.. inte fan har dom ändrat

Det är JÄVLIGT dåligt av dom, för att vara bästa datorbutiken i Sverige.. så är dom trots allt inte i närheten av perfekta, och inte fan fick jag något Godis när jag köpte 3st skärmar!.. fy

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem

handlar oftast från komplett

Visa signatur

-PC- HAF932 - i7 920d0 oc 3.8ghz - P6TDELUXE v2 - Asus 7950 3GB TOP - Samsung 830 128gb - 2xWD 1TB Black - Asus Xonar Essence STX - Logitech G400 - Sennheiser pc360G4me - Logitech Z5500 - S27a950d 120hz - 2233RZ 120hz
GAME | Dota2 | Age of Conan
Youtube: http://www.youtube.com/user/b4nto

Permalänk
Medlem

HAHA!

Såg att de har tagit en bild inne från Inet. Kommer dock inte ihåg vilken butik men tror det är Ringön.

Visa signatur

AMD Phenom X4 965 @4GHz 1.5V | Asus 890GPA-UD3H | Corsair DDR3 4GB 1600 MHz | Radeon HD5770 XFX | Samsung Spinpoint F3 1TB | Fractal Design Define R3 | Fractal Design Integra 500W

Här sitter man och säger till alla att man ska citera.
Men vad gör man själv?

Permalänk
Medlem

Handlar från inet så hoppas på dom

Permalänk
Medlem

Finns det andra ställen än komplett?

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Lika bra att avsluta omröstningen, Inet.se är bäst vad någon än säger.

Edit: Glömde en sak, en vän köpte en skärm (Acer G245 24" 120hz) av dom för låt säga för en månad sen, han beställde med artikelnummer (xxx04), men han fick skärm (xxx09), jag mailade då Inet och frågade vad som försigår, då kom det fram att dom har skrivit fel artikelnummret på hemsidan, jag bad dom självklart att ändra till rätt.. 2 veckor senare, inte fan är det ändrat.. då tar jag kontakt med Inet på facebook, frågar om dom kan ändra.. ytterligare 2 veckor går.. inte fan har dom ändrat

Det är JÄVLIGT dåligt av dom, för att vara bästa datorbutiken i Sverige.. så är dom trots allt inte i närheten av perfekta, och inte fan fick jag något Godis när jag köpte 3st skärmar!.. fy

Du skulle inte ha skickat med det där kortet på dig själv i baddräkt när du beställde skärmarna :-/

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem

Är väl inte storhandlare men har väl blivit ett par antal komponenter över åren nu. Skickade precis den första komponent som varit defekt tillbaka till Inet, ska bli spännande att se hur det hanteras! Lär ju avvakta med att rösta tills allt är klart.

Det hade ju för övrigt varit intressant med en diskussion/omröstning över vilken butik som är bäst vad gäller olika områden, t.ex. pris, leveranstider/fraktkostnader, sortiment, returhantering, support etc, och inte bara den butik man tycker är bäst överlag. För övrigt är det väl ingen högoddsare att Inet kommer ta hem en sån här omröstning på Sweclockers, men kul att se vilka andra alternativ som följer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sörre:

HAHA!

Såg att de har tagit en bild inne från Inet. Kommer dock inte ihåg vilken butik men tror det är Ringön.

Jag skulle säga Sisjön

Permalänk
Medlem

Webhallen!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Inet!!

Visa signatur

Moderkort: Asus M4A89GTD/USB3 | Processor: AMD Phenom II X4 955 | Grafikkort: XFX Radeon 6870 | Nätaggregat: OCZ Modxstream 600W | Lagring: Hitachi 500GB
iPhone 4 32GB | MacBook Pro 17" (Unibody)
Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Inaktiv

Nu vart det svårt, är dretnöjd med Inet, Komplett och webhallen, svårt att välja

Är dock 100% säker att inet kommer vinna dock, dom är lite som en messias här på sweclockers verkar det som

Permalänk
Medlem

Handlar på både komplett o inet, Gillar dom för båda har fördelar o nackdelar, Lika bra tycker jag!

Vettefan vilka jag ska rösta på.... men jag gillar inets billiga frakt.

men komplett använde jag först

Permalänk
Kryssmästare

Skulle nog lägga min röst på Inet.

Visa signatur

Dator: Chassi: Corsair Obsidian 800D Moderkort: Asus P8P67-pro CPU: Core I7 2600K (Kyld av Corsair H100) Minnen: Corsair veng. 8GB PSU: Corsair AX850 GPU: 2st XFX HD6950 1GB (non-reference.)

Permalänk
Medlem

Inet är givetvis väldigt bra och den butik jag vanligtvis använder mig av. Måste dock även säga att Alina har jag bara positiva erfarenheter av och Artur på Cooling Stuff leverar en väldigt god personlig service som är svår att få någon annanstans.

Permalänk
Medlem

Dustin Home, mest pga studentrabatt och att de är seriösa.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk

Inet och Webhallen är mina favoriter, webhallen är bra och ett stort plus att man(iaf jag) kan åka och hämta av
Men inet är bättre ändå.

Permalänk
Medlem

Inet som vanligt

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Inet.

Visa signatur

Fia med knuff är det ursprunget till Dota 2.

Permalänk

Jag var den första att rösta på DB

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk

INET <3

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

inet <3

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Känns lite onödigt att ha den enda tills den tredje december med tanke på hur rösterna är fördelade just nu... =P

Visa signatur

Fuck yea!

Permalänk

Blir väl Inet i år igen då

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sörre:

HAHA!

Såg att de har tagit en bild inne från Inet. Kommer dock inte ihåg vilken butik men tror det är Ringön.

Skrivet av ri:

Jag skulle säga Sisjön

Jag tycker att det ser ut som Ringön, skulle det vara Sisjön så har de lyckats att ta en mycket konstig vinkel.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ri:

Jag skulle säga Sisjön

Ringön är det.

Inet!

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]