Permalänk
Medlem

HTC Wildfire Larm?

Hej, när jag ställer in mitt larm i min htc och sen stänger av telefonen, så går ju larmet inte igång. Är det så med alla htc eller? / Robin

Permalänk
Skrivet av Ardex:

Hej, när jag ställer in mitt larm i min htc och sen stänger av telefonen, så går ju larmet inte igång. Är det så med alla htc eller? / Robin

Det är nog så på alla mobiler över huvudtaget...

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk
Medlem

finns några mobiler som larmet fungerar om mobilen är avstängd.
Dock inte på HTC

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Fredric1994:

Det är nog så på alla mobiler över huvudtaget...

Inte på SE

Permalänk
Medlem

Min samsung drog larmet när jag trodde den var urladdad -.- den dog av batteri brist men likaså började den pipa morgonen efter

Permalänk
Skrivet av defaultbooi:

Inte på SE

Men SE suger... (då min nya mobil gick sönder efter 5 timmar... :p, var dock inte jag som gjorde nått. och sen tog det 2 månader för SE att laga den... (affären där jag köpte den ville inte ge mig en ny ) sen dess har jag hatat SE)

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk
Skrivet av Fredric1994:

Men SE suger... (då min nya mobil gick sönder efter 5 timmar... :p, var dock inte jag som gjorde nått. och sen tog det 2 månader för SE att laga den... (affären där jag köpte den ville inte ge mig en ny ) sen dess har jag hatat SE)

haha xD

Permalänk
Medlem

Vet inte om det finns nån alarm-app som kan göra detta, men tveksamt då det antagligen inte "tillåts" av Android.

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Permalänk
Skrivet av Ardex:

Hej, när jag ställer in mitt larm i min htc och sen stänger av telefonen, så går ju larmet inte igång. Är det så med alla htc eller? / Robin

Men varför ska du stänga av telefonen då? Nån kanske ringer i natten och behöver din hjälp!!!! Min Nokia telefon har varit på i ca 1/2 år nu ;D

Visa signatur

Bärbar superdator typ lite halft.

Permalänk
Medlem

Nä det funkar inte med htc, det är väl bara att skaffa en väckarklocka.

Permalänk
Medlem

Ställ den i flygplansläge.. då kommer du inte råka ut för samtal/sms/mail osv.

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför du ska stänga av den, men de är ju bra om man inte vill bli störd (fast vem ringer på natten)

Gör som frfa skrev, "flygplansläge" sen har du den igång och laddaren i om du har möjlighet till det.

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Medlem

Förstår inte heller varför man stänger av telefonen på natten

Skaffa ett snyggt ställ till den istället så kan du använda den som "bordsklocka" på nätterna dessutom

Visa signatur

Varit med ett tag.. :)

Permalänk
Medlem

sätt den på ljudlös bara och stäng av vibrator eller som nämst, sätt på flygplansläge

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

android funkar inte med avstängd mobil men min nokia N8 funkar utmärkt även med mobilen avstängd svakt av android tycker jag.

Visa signatur

| Thermaltake P3 | i5 13500 3,5GHz | EKWB Water cooling |
| MSI pro B760M-p | gigabyte vision 8GB RTX3070 OC |
| 32Gb Corsair Vengence 3000MHz |
| Msi spatium 390M | Thermaltake RGB 750W |