Permalänk
Medlem

Hemska bok! Jag har min från mitt första år på KTH liggandes hemma som du gärna hade kunnat få gratis.

Permalänk
Skrivet av usb:

Hemska bok! Jag har min från mitt första år på KTH liggandes hemma som du gärna hade kunnat få gratis.

Hahaha eller hur! Så sjukt tråkig bok
Damn, pungade ut 480 kr på boken aja , nån nytta lär den väll göra iafl!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Köpte nya CoD samt att jag hämtade ut min nya pärla. Underbar liten bil

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Köpte nya CoD samt att jag hämtade ut min nya pärla. Underbar liten bil

http://img835.imageshack.us/img835/258/bild3qb.jpg

Varje gång jag ser den där bilen så tänker jag oundvikligen på en odefinierad glad, lite knubbig och snäll serie-figur Ingen speciell sådär utan just konceptet "Den knubbige och snälla polaren som alla i gänget tycker om men som inte har någon klar roll".

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Varje gång jag ser den där bilen så tänker jag oundvikligen på en odefinierad glad, lite knubbig och snäll serie-figur Ingen speciell sådär utan just konceptet "Den knubbige och snälla polaren som alla i gänget tycker om men som inte har någon klar roll".

Haha
Tydligen är det fler som tycker som du. För jag får mer blickar i denna än vad jag har fått i någon av mina gamla sportbilar.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Skulle ha lagt till lite och fått abarth

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Skulle ha lagt till lite och fått abarth

Lägga till "lite" räcker inte för en Abarth.
Sålde precis en Type-R och en RX-7:a, så detta köp var för att få ned kostnaderna på företaget lite

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Lägga till "lite" räcker inte för en Abarth.
Sålde precis en Type-R och en RX-7:a, så detta köp var för att få ned kostnaderna på företaget lite

Vad fick du ge för din 500 då? Och har du någon koll på vad man får ge för en Abarth esse esse? Är lite inne på en sån jag med.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Volvo_Jonas:

Vad fick du ge för din 500 då? Och har du någon koll på vad man får ge för en Abarth esse esse? Är lite inne på en sån jag med.

500:an börjar på ca 130k. Jag beställde en färdig "hallbil" med lite extrautrustning utöver original.
Abarthen har aldrig sålts som ny i Sverige av Fiat. Men den börjar på fel sida av 200-sträcket.

Då försvinner meningen med en snygg, billig och liten bil i mitt tycke

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Avstängd

hela miljö meningen åker ju i tunnan om man väljer abarth modellen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

hela miljö meningen åker ju i tunnan om man väljer abarth modellen...

Precis!

Miljöbil
=
5år skattefritt.
Betydligt lägre ränta på billån.
Gratis parkering.
Mm

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

Två Nya Objektiv från trendyshop.se

Justja, dricker kaffe med de

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

hela miljö meningen åker ju i tunnan om man väljer abarth modellen...

Ja nu var det ju inte miljövänligheten som lockade med Abarthen, utan det var det faktum att den har en liten flåsfläkt. Men jag har inga pengar till en 500 nu ändå. Får bli senare kanske. Efter jul tänkte jag byta upp mig till en Camaro IROC-Z. Men mer om det när tiden är inne.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Å andra sidan, säljer han rx-7 och köper en 500 förstår jag om han inte köper en abarth.

You will be missed, rotary brother.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Värdelös bild... men men

Permalänk
Medlem

Varit på jakt efter hyffsade uppladdningsbara batterier till kameran, och tyckte mig hitta det man leteade efter.
Hundrafemtio spänn var ju acceptabelt tycker jag.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Stiligt värre!

Permalänk
Medlem

Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Fixa lite till min media spelare / nas

60 gig räcker för operativ och media program^^

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Skrivet av oi-bastard:

Najs kylare, på mitt graffe låter den dock en del vid över 40% fläkthastighet.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Är det bättre kvalité på dessa nu för tiden? Vilka a-jays är det?

Permalänk
Medlem

Ännu några små med ack så starka ficklampor.

Visa signatur

Självklart!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

Är väl inte så ovanligt att ta lån för att köpa bil? Jag hade in 200k liggandes hemma för en bil så jag lånade lite istället

Självklart är inte lån ovanligt.

Men det är skillnad på lån och kredit. Beror på hur du lånar.

Med kredit kan de ju ta tillbaka bilen om du inte kan betala av månadsavgiften. Det är där skillnaden ligger liksom. Har du inte råd med en bil ska du inte köpa på kredit, utan vanligt lån.

Visa signatur

MacBook Pro 15.4" Retina | 2.3 GHz i7-3615QM | 16 GB DDR3L 1600 MHz | 256 GB SSD | 10.9.3 Mavericks
PowerBook 12" | 1.5 GHz PowerPC G4 | 1.25 GB DDR PC2700 | 80 GB Toshiba | 10.5.8 Leopard

Permalänk
Medlem

Tyvärr produktbild. Men idag inhandlade jag mig en Samsung HMX-H205.

Inte hunnit testa mer än att filma katten lite men kvaliten ser ok ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

Självklart är inte lån ovanligt.

Men det är skillnad på lån och kredit. Beror på hur du lånar.

Med kredit kan de ju ta tillbaka bilen om du inte kan betala av månadsavgiften. Det är där skillnaden ligger liksom. Har du inte råd med en bil ska du inte köpa på kredit, utan vanligt lån.

Man brukar väl inte få låna på hela beloppet heller, utan måste ha någon typ av kontant insats själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Är det bättre kvalité på dessa nu för tiden? Vilka a-jays är det?

Jag är rätt nöjd, tog de billigaste för 200:- typ. ONE tror jag de heter. Lever om iaf och är skönare än mina orginal till HTC Desire

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Två böcker

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

Har du inte råd med en bil ska du inte köpa på kredit, utan vanligt lån.

Har man inte råd med bil ska man såklart inte ha en bil. Säger väl sig självt?
Endast lyxfällanmaterial lånar till något som faller så drastiskt i värde som en bil.

(undantaget är om bilen medför att man kan få ett jobb. Ex jobbet ligger där bussar inte går eller bilen används i jobbet)

Permalänk

Mitt senaste inköp. Lite old school över det. Ska bygga en cool dator som jag sakta men säkert håller på bygga ihop.

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com