Battlefield Bad Company 2: Pc eller Xbox360?

Permalänk

Battlefield Bad Company 2: Pc eller Xbox360?

Hej. Jag undrar om jag ska köpa eller önska mig Battlefield Bad Company 2 till Dator eller Xbox 360. Det är ju skönare att köra på dator. Bara det att jag inte vet om min dator kommer hålla typ.. Dels så suger den.
Skärmen bortbruten, inga tangenter kvar och typ trådlöst fuckar och internet laggar ibland och typ...
Här är datorn Komplett.se - Acer Aspire 5738ZG 15.6"WXGA
Systemreq säger att den inte klarar ;O

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

Det hackar orimligt mycket till 360, jag ångrar mitt köp grovt. Fattar inte ens hur man kan sälja spel till konsol som hackar, jag har råkat ut för det några gånger (Unreal Tournament till Xbox är ett bra exempel). Något att tänka på om du ska ha till 360. Däremot tror jag att det flyter bättre där än på din nuvarande PC.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Skulle nog ha köpt det till xbox 360 har det själv till både PC och Xbox tycker inte att det hackar på xbox ett dugg men, för du kommer inte kunna ha höga grafikinställningar om du köper det till dator då din dator ligger på gränsen till minimum.
Så jag skulle säga att du borde köpa det till xbox istället för det är inte kul att köra medium i grafik på spel idagens läge tycker iaf inte jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Symptom:

Skulle nog ha köpt det till xbox 360 har det själv till både PC och Xbox tycker inte att det hackar på xbox ett dugg men, för du kommer inte kunna ha höga grafikinställningar om du köper det till dator då din dator ligger på gränsen till minimum.
Så jag skulle säga att du borde köpa det till xbox istället för det är inte kul att köra medium i grafik på spel idagens läge tycker iaf inte jag.

BC2 på Xbox 360 ligger på medel 30 FPS och lägst 26 FPS, det är inte flyt direkt. Jämför detta med Modern Warfare 2 som ligger på medel 60 FPS. Nu vet jag att BC2 är snyggare, men fortfarande, det är illa att det ska vara så låg FPS på 360.

Men som du säger, i detta fallet med den aktuella datorn är det bättre valet till 360n.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein