Permalänk
Medlem

CS-nördar!

I min klass (jag går i nian) så hör man hela tiden:

-ÖÖÖÖHH, den där klanen e fett bra!,
och
-Fan vilket grymmt headshot!!!
eller
-Min favorit är fett fem-ettan!!
Sånt hör man hela j***a tiden!

Har de inte tröttnat???
CS är på version 1.5 nu och har funnits i flera år!
Jag tröttnade när jag spelat från version 1.0 till 1.3 och då var jag jäkligt less på det!
Får ni fortfarande en kick av att höra "Counter-Terrorists win!"?

Bara undrar....

Permalänk
Gäst

Går det att tröttna på CS ?
tror ja inte....
lätt det coolaste Multiplayer spelet ännu idag.
fast lite bättre grafik skulle inte skada samt mer vapen...
Bf1942 är förbannat coolt med. men ändå inte i samma genre,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calling
Går det att tröttna på CS ?
tror ja inte....
lätt det coolaste Multiplayer spelet ännu idag.
fast lite bättre grafik skulle inte skada samt mer vapen...
Bf1942 är förbannat coolt med. men ändå inte i samma genre,

och vad är ngt om det är "coolt" enligt dig?

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Avstängd

Jag tycker inte CS är coolt, men roligt kan det ju alltid vara

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Hedersmedlem

Cs spelar jag aldrig på internet......Det blir helt enkelt för tråkigt för snabbt............På lan kan det dock vara riktigt trevligt....=)

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

CS må vara tråkigt om man bara lirar public mot en massa fjortisar. Men om man har en klan med väldigt trevliga och seriösa medlemmar, och lirar matcher mot andra seriösa klaner är det förbannat roligt!

Permalänk
Avstängd

CS med *omogna* suger svettigt häst pung....

Med omogna menar jag : Fuskare, töntiga fjortisar, amerikanare (o.m.g hela tiden)... dooh

Visa signatur

[size="1"]AMD Athlon 1200/133|EPoX-8KTA3+PRO|SamSung 1024MB|600W|GeForce3|WCD 40GB|SamSung 60GB|WinXP PRO|Felia ADSL[/size]

Permalänk
Medlem

CS är bara roligt på LAN med polarna...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Ja CS har jag inte många ruttna ören över för nuförtiden.
Tacka vet Tactical Ops, det är så jävla kul att spela, det är 100% glädje

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk

Tröttnat på det, gick över till DoD ett tag

Visa signatur

v.rotten

Permalänk
Medlem

CS suger verkligen. Har lirat det sedan beta 2 och slutade vid 1.4.. Och då var jag sadane i det trött på det möget. Men det finns ju folk kvar som tycker att det är gud.. Senast idag hörde jag: "Om vi ändå hade kunnat installera program på skoldatorerna så vi kunde lira cs".. Vi har nämligen varken rättighet att ändra i registret eller lägga till filer i systemkataloger på våra datorer i skolan.

Visa signatur

Living your life is a task so difficult it has never been attempted before.

Permalänk
Medlem

tröttnade på verre 6.X

börja på 2.x

Permalänk
Keeper of the Bamse

började spela på beta (inte "verre" som t4nk säger) 1.0, har spelat ända tills nu. Började dock fuska i 1.0 och uppåt.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Avstängd

ja eftersom det funnits i flera år som du sa och nu e upp i 1.5 så måste det ju bara vara det bästa online liret som finns....
och det e det....
så många kan ju inte ha fel?

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken
ja eftersom det funnits i flera år som du sa och nu e upp i 1.5 så måste det ju bara vara det bästa online liret som finns....
och det e det....
så många kan ju inte ha fel?

En miljard flugor kan inte ha fel - Ät skit!

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
En miljard flugor kan inte ha fel - Ät skit!

Vågar man skriva "6 miljoner judar har inte fel, där är kul att gå på läger" nu?

Jag hoppas verkligen inte att någon tar illa upp, det var inte menat som stötande.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
En miljard flugor kan inte ha fel - Ät skit!

Funkar ju utmärkt att applicera på alla möjliga sammanhang där nånting är populärt.

Så ju fler som gillar ett spel, desto sämre är det egentligen, och desto coolare är man om man ställer sig utanför? En del här verkar ha den inställningen. Akta er för att spela ett populärt spel, för då blir ni ju en i pöbeln!

Ett annat exempel: "Jag stod och väntade på bussen häromdagen, och då var det ett par skitstöriga fjortisar där som var så otroligt omogna! Fyfan vad jag hatar busskurer!!" Lika relevant ungefär.

Permalänk
Medlem

det går inte att tröttna på cs.... men tycker ni inte wolfenstein e lite små trevligt?

Visa signatur

Asus P6T SE. Intel i7 920 @ 3,5ghz Antec 620 h20. 12 GB 1333/1600 kingston/corsair. Asus GTX 660Ti DCII OC. Samsung 830 128 gb. Be Quiet Dark Power Pro 650w. Benq XL2410T 120hz.

Permalänk
Medlem

näni, CS är alltid dåligt. Att det är lika stabilt som windows 95 första upplagan gör inte saken bättre.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Funkar ju utmärkt att applicera på alla möjliga sammanhang där nånting är populärt.

Så ju fler som gillar ett spel, desto sämre är det egentligen, och desto coolare är man om man ställer sig utanför? En del här verkar ha den inställningen. Akta er för att spela ett populärt spel, för då blir ni ju en i pöbeln!

Ett annat exempel: "Jag stod och väntade på bussen häromdagen, och då var det ett par skitstöriga fjortisar där som var så otroligt omogna! Fyfan vad jag hatar busskurer!!" Lika relevant ungefär.

Nu fantiserar du hejvilt.. jag ville endast påpeka det galna i att något skulle vara kvalitativt endast för att det används av många människor. se bara på mcdonalds.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem

LIrade typ mellan 0.8 och 1.0 eller något sådant.
Sen tröttnade jag totalt :/.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av |Utropstecken|
LIrade typ mellan 0.8 och 1.0 eller något sådant.
Sen tröttnade jag totalt :/.

0.8?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Avstängd

Började med beta 1, började med fusk vid 1.0 retail ungefär, lade av vid 1.1/1.2. Slutade även med lan-CS när versionen där de blockerade hoppning (var det 1.4 eller 1.5?) kom ut.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av |Utropstecken|
LIrade typ mellan 0.8 och 1.0 eller något sådant.
Sen tröttnade jag totalt :/.

Amen, tror du jag håller reda på verisionerna eller?

Permalänk
Avstängd

Hehe, nu kommer saningen fram.. jag kan säga att det var faktiskt lite roligare att fuska

Jag fuska mellan 1.0 och 1.4... nu spelar jag lite på CS 1.5 men absolut utan fusk.. PunkBuster var en jäkel o suga skit.... den fungera ju inte PunkBusterHack är kung och OGC är GUD...

Lite dubbel moral att jag hatar fuskare fast jag själv fuskade.. men man kan ändra sig..

Men en sak ska ni ha klart för er, CS är ett spel och inget annat, jag varken hatar eller dyrkar den.. jag slösar lite tid på den bara..

Jag är en SP nisse och inte så jäkla förtjust i MP

Visa signatur

[size="1"]AMD Athlon 1200/133|EPoX-8KTA3+PRO|SamSung 1024MB|600W|GeForce3|WCD 40GB|SamSung 60GB|WinXP PRO|Felia ADSL[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Solo

Men en sak ska ni ha klart för er, CS är ett spel och inget annat

Jag som var säker på att det var en mod

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Avstängd

CS har blivit så förbannat n00bvänligt: man behöver inte ens sikta på gubben så får man headshot, och när man siktar på skallen så missar man. LÄNGE LEVE BETA 4

Permalänk
Medlem

Slutsats: CS suger pung!
Det roligast e att koppla ihop ett LAN och spela på lite roliga okända moddar som typ Arg!, Wasteland, Snöbollskrig, Golden eye mm.....

Eller skaffa roliga singleplayer-moddar som The challenger deep och Todesangst. De sparkar stjärt!

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KrashWill
CS har blivit så förbannat n00bvänligt: man behöver inte ens sikta på gubben så får man headshot, och när man siktar på skallen så missar man. LÄNGE LEVE BETA 4

Ahhh ljuddämpad colt med kikarsikte

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Solo
CS är ett spel och inget annat, jag varken hatar eller dyrkar den.. jag slösar lite tid på den bara..

Är det ETT spel heter det "det spelet", inte "den spelet".

Alla skriver "den" när de pratar om spel när det i själva verket heter "det spelet"...

Ursäkta att det blev just du som får ta min femte attack mot felskrivare ang. detta

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com